Søndagschips

Noen ganger får jeg bare utrolig lyst på noe salt. I stedet for å gå på butikken er speltlompechips helt perfekt. Disse har jeg kost meg med mens jeg har jobbet med nye treningsprogrammer ikveld. Alt du trenger er speltlomper, litt ost og krydder for å lage disse godbitene. Jeg har postet oppskriften før, men den er faktisk for god til å ikke deles igjen! Skjær speltlompene i trekanter som du legger på et bakepapirkledd stekebrett. Velg krydder som du liker, jeg synes enkelt og greit grillkrydder og salt er den beste kombinasjonen! Topp med litt revet hvitost og sett inn i ovnen på 200 grader i ca. 8 minutter, så har du chips klare til servering!





Å servere med hvitløkskesam og salsa er helt perfekt synes jeg! I tillegg til å spise de som chips plukket jeg et annet tips fra Strongbody sine middagsforslag, nemlig å bruke speltlomper som nachochips! Fremgangsmåten blir den samme, så kan du selv velge om du vil ha ost på eller ikke. Hvis du er nyskjerring på Strongbody coaching, så send meg en epost på [email protected].


Nå skal jeg se ferdig Dear John før jeg finner senga, håper dere har hatt en like fin helg som meg ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg