Søndag & Scampi

Det med mat trenger ikke være så vanskelig, det handler bare om å være litt kreativ. De aller fleste rettene og bakverkene jeg lager tar jeg bare på feelingen, og setter sammen smakskombinasjoner som jeg tror blir bra sammen. Noen ganger er det selvfølgelig like vellykket, men de aller fleste gangene blir det bra! I dag er det jo søndag, og jeg hadde ikke all verdens utvalg i kjøleskapet men likevel klarte jeg å lage noe som ble utrolig godt. Jeg stekte scampi sammen med presset hvitløk og finhakket chili i panna og lot det frese godt sammen. Deretter hakket jeg opp de grønnsakene vi hadde, som var gulrot, plommetomat, sjarlottløk, paprika og erter. Jeg smakte til med salt og pepper, samt litt fersk basilikum. Resultatet ble ser dere under, supersunt og fantastisk godt!




Nå skal jeg legge meg ned i sofaen og se The best of me, herlig med en skikkelig jentefilm for å avslutte helga!

1 kommentar
    1. Hei! bare lurte på hvor du kjøper den BBQ sausen din på nett? alle stedene jeg har lett så er frakten veldig dyr… prater om Guy’s Award Winning Sugar Free Hot BBQ Sauce, 18 Oz, takk for svar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg