Fløya & rekelove

Tromsø er sålangt favorittbyen min i Norge! Den er så fin, så koselig og ligger så fantastisk flott til i nordnorsk landskap. I går tok vi turen opp til Fløya, hvor utsikten over byen var helt nydelig! Det går en fjellheis opp til toppen, men vi valgte å gå den bratte løypa oppover. Det vil si, jeg og Guapo gikk mens kjæresten løp opp. Det hadde jeg aldri klart, jeg synes det var tungt nok i seg selv å gå opp jeg! Svetten silte nedover ryggen og håret var klissvått når jeg kom til toppen – men det var virkelig verdt det for utsikten som ventet.



Vel nede igjen dro fikk vi dusjet og skiftet før vi satte oss ned på en resturant nede ved en brygge i byen. Jeg bestilte en kylligsalat med pesto og parmesan, pluss at vi bestilte oss ei stor skål reker på deling. Jeg har faktisk ikke spist reker enda i år, og hadde nesten glemt hvor utrolig godt det er! Det er virkelig sommermat, men siden solen har vært fraværende har jeg liksom ikke tenkt så mye på det. Men nå vet jeg hva jeg skal spise mer av denne sommeren!



I dag har ikke formen min vært helt på topp – og derfor tar vi oss en kjøredag. Værmeldinga bestemmer for det meste hvor vi drar, men Tromsø ble vårt nordligste stopp. Det er ingen tvil om at jeg kommer tilbake engang, for her har vi virkelig koset oss!

4 kommentarer
    1. Åååh, frister så utrolig med Nord-Norsk ferie etter alt det fine du legger ut! Må bli med meg om noen år også 😀
      Ha fortsatt en fin ferie, fine Nora <3

    2. Hei
      Har du noen tips til å kvitt overflødig hud på magen?
      Jeg har gått 31 kilo etter 2 svangerskap. Veier nå 54 kilo. Er veldig fornøyd med det, men sliter fortsatt med huden på magen. Jeg trener 6 til 7 ganger i uken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg