Feriesmoothie & Nord-Norge neste!

Da har jeg offisielt tatt tre uker sommerferie! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde ferie så lenge i en strekk, så dette blir utrolig godt! Bobilen er pakket med våtdrakter, sykler, løpesko, og fjellsko så dette vet jeg kommer til å bli bra! I tillegg har jeg med kettlebells, treningsstikk hoppetau og slynge, så da skjønner dere vel tegninga for hvordan ferien kommer til å bli. Disse ukene kommer til å bli så bra! Men før vi avgang måtte jeg ha litt næring, og da ble smoothie løsningen. Siden det er fredag og tross alt starten på ferien slo jeg til med litt sukkerfri sjokolade på toppen også, herlig! Her har jeg brukt to bananer, en halv mango, en halv ananas, 200 g jordbær, 200 g bringebær og en boks Skyr med blåbærsmak. Dette er mer enn godkjent fredagskos i min bok, for herregud så god denne var!


Nå skal jeg hive meg rundt og hjelpe til med å bære inn det siste i bobilen, samboeren er mildt sagt irritert allerede over at jeg sitter i sofaen og blogger i stedet for å hjelpe til. Men får vi kjører vil jeg bare si tusen, tusen hjertelig takk til alle dere for tipsene dere ga meg! Jeg gleder meg helt vilt til å se alt det fine Nord-Norge har å by på, og ikke minst til å vise det frem til alle dere. Da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle en super helg!

7 kommentarer
    1. Babe!
      Lofoten for the win, uten tvil. Der får du både FESK og herlige fjellturer.
      Men.
      Bø i Vesterålen, eller Vesterålen generelt bør dere sjekke ut.
      Bø ble kåret til en av de vakreste stedene å sykle i, det er som å sykle gjennom flere forskjellige land på en og samme sykkeltur.
      Her er hvite strender så langt øyet kan se, kajakkpadling og hvalsafari.
      Hvis dere trenger en flott campingplass med good location anbefaler jeg Fjordcamp, der dere også kan leie sykler hvis dere ikke har det med dere.. Det ligger i Bø.
      Været meldes bra framover, så tut og kjør.
      Og Møysalen bør dere sjekke ut. Vesterålens høyeste fjell, besteget i blant andre 71 grader nord. 😀 Kom til oss!
      Wicked Wicked. Hvis dere ønsker å forsøke paragliding (til havs eller til lands) kan dere kontakte Fred-Arne Fredriksen. (Jeg kan formidle kontakt)
      Det er bare du som setter grenser for hva dere skal finne på. 😀
      Tut og kjør!
      God tur!

    2. Hvor har du kjøpt de sukkerfrie nonstoppene? 🙂 loveee bloggen og deg! Stor inspirasjon vær gang jeg kklikker innom😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg