Ny treningsvideo : funksjonell trening

Da er den siste episoden i serien “Kom i form med Nora” ute på Adressa, og du finner den ved å klikke på bildet over. Etter åtte episoder med trening på senter, hjemme og ute er det denne gangen klart for funksjonell trening. Kettlebell swing, turkish get up, l-sit og trening med battleropes er det som blit tatt opp i dagens episode, og du kan se et glimt av det som kommer på bildene under:

Løpegenser fra Adidas / tights fra 2XU / sko fra Adidas (sponsede lenker)



Dagens episode ble spilt inn på Crossfit Maxpuls, og jeg var så heldig at jeg fikk med meg Ole Thomas som jobber der i denne episoden. Siden ryggen fortsatt krangler fikk han ta de litt mer avanserte øvelsene denne gangen, så kommer jeg sterkere tilbake. Jeg merket iallefall hvor mye jeg savner å trene på Maxpuls når jeg var der, så det gleder jeg meg til å komme tilbake til. En annen ting jeg kommer til å savne er jo disse faste videoene på bloggen, jeg har virkelig gledet meg til hver mandag. Mest for å høre reaksjonene deres, og de har faktisk vært utelukkende positive til denne serien! Nå er det altså over for denne gang, men dere skal ikke se bort i fra at det kommer lignende prosjekter i fremtiden. Alle episodene ligger fortsatt på nettsidene, så om dere trenger oppfriskning i rumpetrening, hjemmetrening, utetrening eller kosthold vet dere hvor dere skal klikke dere inn. For meg har det vært kjempegøy å prøve ut dette, det er jo noe helt annet å være foran et videokamera enn å ta bilder til bloggen. Så får dere som vanlig rope ut om dere synes det var noe som manglet i noen av episodene, så skal vi se hva jeg kan klare å få til i tiden fremover. Ha en fortsatt fin kveld!

3 kommentarer
    1. Tuuusen takk for alt du har vist oss i disse videoene! Jeg har lært masse, og tatt med meg dette i mitt nye liv der jeg nå trener styrke 3-5 ganger i uka. Vil fortsette å følge deg her på bloggen og Instragram 🙂

    2. Så flott du ser ut Nora! Jeg bare lurte på, hvordan er ditt forhold til kropp nå som du ikke er på diett? Jeg synes i alle fall du ser smashing ut nå for tiden 😀

    3. Tusen takk for nok en inspirerende video! Likte spesielt godt ketlebelløvelsene, skal prøves ut i dag! Herrefred så sterk du forresten – får jo alt til å se så lett ut! Håper ryggen din kommer seg sakte men sikkert, og at su snart er tilbake i full sving slik du liker det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg