Sommerfavoritter

Jeg vet at det er flere enn meg som sliter litt med matlysten i varmen. Derfor har det for min del gått i enkle løsninger som shakes, smoothies og yoghurter denne sommeren. Det smaker godt, har bra næringsinnhold og er en lettvint løsning på farta. Så er det et mye bedre alternativ enn andre nedkjølende alternativer, som f.eks is eller sukkerholdige drikker. Noe av det jeg har spist aller mest er vel gresk yoghurt med bær og litt nøtter. Da får du proteiner, sunt fett og litt karbohydrater i et smakfult lite måltid. Det enkle er ofte det beste 🙂


En annen sommerfavoritt er den nye tightsen min fra Kari Traa – jeg elsker at det er kommet så mye freshe farger på treningsklær! Før var jo alt svart, og hvis det var en rosa logo på var det skikkelig sprekt.Nå får man tightser og topper i alle regnbuensfarger, og det gjør meg så glad. Farger gir jo masse energi, og er det noe jeg vil ha på trening så er det energi. Det hadde jeg masse av på forrige økt, hvor jeg trente rygg og biceps. Rygghev med to vektskiver er en utrolig god øvelse, her får du to fluer i en smekk. I tillegg til den vanlige ryggheven får du jo også med baksiden av skuldrene, så har du ikke prøvd denne har du noe å legge til på neste ryggøkt.

Sprek tights fra Kari Traa / topp fra Better Bodies (reklamebaserte lenker)

En siste sommertips er å finne en god treningspartner, da blir det lettere å forlate sola i fordel for treninga. Tren tungt, men for all del husk å ha det gøy på trening også! Trening skal være lystbetont, jeg og Siri har det iallefall alltid gøy når vi trener sammen! Nå er det onsdag og halvveis til helg – ha en super onsdag alle 🙂

8 kommentarer
    1. Hei. Så veldig godt ut med gresk yoghurt med bringebær og nøtter 🙂 Har et spm. 🙂 kanskje du kan gi meg noen tips. Jeg har trent tre dager i uken i et år og har gått ned ganske mange cm og kg. Men lårene blir som de er. Jeg varmer opp 15 min på tredemølla også trener jeg styrke som en fysioterapeut satt opp til meg. Har byttet programmet et par ganger for variasjon. Hvordan får jeg lårene ned for så og få muskler?

    2. Fin onsdagskveld til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Like fint hadde det derimot ikke vært dersom du hadde sett meg nå, svetten renner som bare det! Jeg har nemlig nettopp stått ute i solsteken her i Tenerife og knipset bilde på bilde av kveldens antrekk! Både toppen og skjørtet er nytt, du kan se det i mitt seneste innlegg om du er interresert!
      ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig lille-lørdag og en god sommer videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg