Kveldkos


Bukse // Genser

God kveld alle sammen! Som dere ser er jeg hoppende glad etter kveldstur i nytt superundertøy fra Kari Traa 🙂 Etter dagens treningsøkt hadde jeg lyst til å komme meg ut en tur i det fine vinterværet, Jeg er jo så glad snøen, det er virkelig ingenting som er så fint som norsk vinter. Det gjelder bare å kle seg godt, det finnes nemlig ikke dårlig vær, bare dårlig klær! Personlig synes jeg Sjølvsagt settet fra Karitraa er så fint at jeg bruker både buksen og genseren på trening også – det er gøy å skille seg litt ut fra de “vanlige” plaggene. Selv om jeg holdt varmen oppe på tur innrømmer jeg at det var veldig godt å komme hjem til fyr i peisen og varm te. Jeg har bakt lavkarbobrød som står og avkjøler seg, det lukter så godt at jeg klarer nesten ikke vente. Selv om jeg er en søtmons må det en del brødbakst til før jul også. Til julefrokosten hører det jo med både brød, rundstykker og knekkebrød med masse godt pålegg. Heldigvis kan man lage det selv uten hvetemel eller sukker, og jeg lover å legge ut oppskriften i morgen. Mens jeg venter koser jeg meg med The Holiday på tv-skjermen, et par proteinbarer og mandarin, skikkelig kveldskos på en helt vanlig tirsdag. Håper alle dere har en like bra kveld også 😉

Inneholder sponsede lenker

10 kommentarer

Siste innlegg