Throwback thursday

Det har blitt torsdag og i morgen tidlig flyr jeg til Stavanger. Det er helt sykt å tenke på at det er to år siden jeg tok den samme reisen sist – da for å konkurrere i bodyfitness. Nå er det bikinifitness – og dette er en klasse som uten tvil passer min fysikk bedre. Sist gang havnet jeg på pallen under Stavanger Open og tok med meg en pokal hjem – om ikke lenge får vi se hvordan det går denne gangen! Det er over 20 jenter påmeldt i min klasse, og jeg er veldig fornøyd med egen innsats hvis jeg får en finaleplass i helga. Det er målet – det skal jeg jammen klare! Selv om kroppen hangler litt og formen ikke er optimal skal jeg klare å gjennomføre dette jeg har jobbet så hardt imot. Jeg skal bare gjøre det beste jeg kan, og det må være godt nok 🙂

Kjenner jeg får sommerfugler i magen når jeg ser dette bildet – det blir så utrolig gøy dette! Jeg har lært veldig mye om egen kropp og hode siden sist, som jeg uten tvil skal ta med med under konkurransen. Ikke minst skal jeg ta det med meg i tiden etter konkurranse – hvor jeg gikk på en aldri så liten smell sist. Jeg la på meg alt for mye alt for fort, noe jeg ikke har tenkt å gjøre denne gangen. Jeg skal gjøre det gradvis til jeg finner trivselsvekten, en rask vektoppgang er ikke sunt for verken kroppen eller hodet. Jeg har allerede begynt forberedelsene – i går kom tidenes pakker fra Iherb på døra! Akkurat nå er det nemlig tilbud på frakten, DHL sender pakker på opp til 3,6 kg til bare $8! Det måtte jeg selvfølgelig utnytte – og under ser dere noe av det som kom i pakkene mine. Gleder meg veldig til å smake de berømte Quest-barene på lørdag, mens sunn frokostblandning, proteinrik pasta og quinoa skal jeg kose meg med etter endt diett. Hvis du bruker koden SIV084 får du $10 avslag på første bestilling, og husk at så lenge du bestiller for under 200 kr slipper du toll 🙂 Dagens lille tips!

Nå er det bare de siste små forberedelsene som står igjen før jeg tar med meg kofferten min og flyr avgårde. En siste formsjekk med coachen er det første på tapetet i dag, før jeg skal fikse neglene mine. Det er det eneste jeg skal gjøre i dag – formen er som dere vet ikke på topp men jeg kjemper på. I går fikk jeg fjernet kroppshårene mine, med voksing hos Drømmehagen Hudpleie. Flinke Charlotte gjør meg alltid fornøyd – så nå er jeg klar til farging. Det er nemlig sånn i denne sporten at alt av kroppshår må bort – hvis ikke sitter ikke konkurransefargen. Og når jeg skriver alt – ja da mener jeg alt. Det er kanskje den mest bisarre situasjonen i verden å barbere sine egen brystkasse – men you gotta do what you gotta do! På Drømmehagen fikk jeg iallefall tatt det meste, slik at jeg slipper å gjøre så mye selv. Salongen har forresten en konkurranse på Facebook nå hvor du kan vinne Shellac behandlig, alt du trenger å gjøre er å like denne siden og fortelle hvilken farge du vil ha. Enda et lite tips til lesere fra barteby 🙂


Rååsa voks må man ha!

Legger ved enda noen bilder fra Stavanger Open 2011 helt til slutt – bare fordi jeg gleder meg sånn! Så må jeg bare si at jeg er så ufattelig takknemmelig for alle fine ord og tilbakemeldinger dere kommer med, det betyr så uendelig mye for meg. Jeg rekker desverre ikke å svare alle personlig selv om jeg gjerne skulle gjort det – men vit at jeg tar til meg hvert et ord dere skriver. At jeg kan være en motivasjon for andre motiverer igjen meg til å være enda litt bedre hver eneste dag. Så tusen, tusen hjertelig takk til alle som har fulgt meg på veien <3

24 kommentarer
    1. Masse, masse lykke til!! 😀 Gleder meg til å se hvordan det går! Du har vært superflink! Det har vært en fryd å følge med på bloggen din! 🙂 Det er nok mange som heier på deg! 🙂 Krysser fingrene her hjemme! 🙂

    2. Jeg har fulgt deg og bloggen din siden før du stilte til konkurranse for to år siden, og jeg må bare si hvor utrolig flink og inspirerende du er! Masse lykke til og heiaheia!! 🙂

    3. Jeg er skikkelig dårlig på å kommentere!
      Men jeg leser alt du legger ut, og du er en stor inspirasjon!
      LYKKE TIL!

    4. Respekt for all jobbingen du har vært gjennom de siste mnd! Du har virkelig stått på, og er et realt motivasjonsmonster for oss alle! Jeg ønsker deg masse lykke til på lørdag, og ser jeg deg kommer jeg bort å gir deg en klapp på skulderen! Jeg skal uansett heie i fra salen!

    5. Husker hvor sært jeg syns det var første gangen kroppshåret skulle bort:P Jeg hadde sett for meg lår og legger liksom, var ikke så høy i hatten da jeg måtte be samboeren om hjelp til å barbere bak på ryggen. Hehe…
      Lykke til Nora, ser deg bak scenen i helga! Du ser veldig bra ut!=)

    6. Jeg gleder meg til å følge deg i helgen 😀 du ser helt fantastisk ut!!
      Men det var en ting jeg lurte på, når det er DHL-pakker, må vi fremdeles handle for under 200,- ? Siden det kan veie 3,6kg tenker jeg 🙂

    7. du er så rå!! gleder meg til å høre hvordan det har gått, og forhåpentligvis masse fine bilder 😀
      LYKKE TIL!

    8. Hei Nora-:)
      Hvet du om stavangeropen blir sendt på tv og hvilken
      Kanal???
      Ønsker deg masse lykke til du er rå flott:-)
      Hilsen Helle

    9. Lykke til NORA!!!!!:O) Uansett hvilken plass du har J…mye å være stolt over! Du har gitt jernet forstår jeg- og man kan også se det utifra bilder du har lagt ut! You Rock hehe:) Lykke til igjen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg