Dagens økt og favorittgrøt

God kveld kjære lesere! Treningsuka mi har så langt gått FLOTT og den skal fortsette på samme måte. I dag hadde jeg en god økt sammen med Marie og avsluttet med en kjapp formsjekk. Vannet fra helga var borte, og coachen var fornøyd med fremgangen min.Vi fortsetter dermed som før og jeg gunner på de siste ukene, det skal ikke stå på innsatsen i allefall! Dagens økt besto av lett bein, skuldre og armer og så slik ut:

Knebøy 3 x 4

Ettbeins beinpress 2 x 12

Liggende lårcurl 2 x 12

Sidehev med manualer 2 x 15

Fronthev med manualer 2 x 20

Omvendt pecdec 2 x 20

Jeg vil så gjerne bli sterkere i pullups og avsluttet derfor med 4 x max repetisjoner, som for tiden er 3 stk. Jeg klarte ingen da jeg kom hjem fra tur – så det går iallefall fremover!

 

Veldig god og støttende sports-BH fra Craft finner du her. (sponset lenke)

Etter trening ventet favorittgrøten – denne kombinasjonen er så god at den er til å dø av! Skåla blir desverre alt for fort tom av herligheten, cappuccinogrøt med masse kanel er uten tvil favorittmåltidet om dagen. Jeg koker havregryn før jeg tilsetter dette supergode proteinet som jeg rører godt inn sammen med ca. 1 rør steviadråper med karamellsmak. Ta i betraktning at jeg liker til veldigveldig søtt, så smak deg frem 🙂 Blir aldri lei av havregrøt, det er faktisk noe av det jeg savner mest på dietten. STORE skåler med havregrøt vel og merke, litt får jeg jo 😉 Ellers er det banan, meieriprodukter, peanøttsmør og større posjoner  jeg har mest cravings på – ikke så mye på usunne ting. Det er jo sunn mat jeg liker best! Men innrømmer lett at yoghurtnøtter og proteinbarer skal smake godt det og 😉


Ser kanskje ikke så delikat ut – men denne skåla har smaksgaranti 😉

Nå skal jeg snart finne senga, opp før jobb og gjøre cardio imorgen. Det går mye i matlaging, styrketrening, søvn og cardio om dagen – men energien holder seg overraskende godt. Det klager jeg absolutt ikke på, trenger nemlig den energien for å kjøre knallhardt på de siste ukene som står igjen før Stavanger Open. Skjønnhetssøvn og restiusjon trengs med andre ord – natta!

15 kommentarer
    1. Hei 🙂 For en inspirasjon du er!
      Har du noen tips til øvelser som kan gi en mer “rundere” form på rumpa? (slik som du har 🙂 Jeg sliter med at jeg ikke får bort “innhukkene” i sidene.

    2. Du ser fantastisk ut – digger den ryggen din!! Cosh!! Tenk å hatt den kroppen din – DU er en stoooor inspirasjonskilde! Love you, så det så 🙂

    3. Hvilken helgedag skeier du ut? Jeg synes det er vanskelig å holde meg unna god og litt usunn mat både fredag og lørdag.. Prøver å holde kun fredag til kosedag, men det er altfor fristende med taco, pitapizza, is, chilinøtter, bbq-nøtter, sjokolade eller lignende på lørdag 🙁 Lager jo sunne varianter av ting, men det blir liksom ikke heeeelt det samme likevel. Kan du skrive litt om denne problemstillingen? Jeg vil helst holde meg 100 prosent unna usunn mat seks dager i uka. Det er en skikkelig utfordring, og jeg holder på å gå på veggen. Hjelp meg!!

    4. Hei, jeg tenkte å begynne å spise torsk fra idag og særlig den oppskrifta som har med kokosmelken. Kan man spise torsk hver dag i en periode bare for å se om den funker på forbrenning.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg