Norge mitt Norge

Endelig hjemme i fedrelandet! Jeg har ikke ord for hvor godt det var å komme hjem i går, hjem til familie, kjæreste, hund og alt som følger med. Gledestårer og lykkerus da vi landet på flyplassen i går kveld, og nå blir det lenge før jeg forlater Norge igjen. Hjemme for å bli! Jeg hadde en fantastisk kveld med mennesker jeg har savnet utrolig mye, og med masse mat jeg også har savnet 🙂 Verdens beste mamma og pappa fikk bestilling på norsk kveldsmat og disket opp alt jeg kunne tenke meg av herligheter. Veldig mange hjemmebakte rundstykker gikk ned, brunost er så undervurdert! Det samme er kaviar, Tine melk, laks og eggerøre – festmat spør du meg! Etter festmat må man også ha litt dessert, ingenting er som smågodt og yoghurtnøtter 🙂

I dag våknet jeg og kunne nesten ikke tro det var sant – jeg lå i min egen seng! Ikke i et telt, ikke på hotell men i senga mi med kjæresten liggende ved siden av. Trondheim sa velkommen hjem ved å ha strålende sol i idag, så vi dro på langtur med fineste Ayla i bymarka. Selv etter å ha sett mye av verden  synes jeg det er lite som kan måle seg mot norsk natur. Det er også lite som måler seg mot norske jordbær – jeg spiste med mager kesam etter turen, så utrolig godt!

Synes dere ikke bildene i dette innlegget har vært veldig fine? 🙂 Eventuelt bare uklare, haha, har nemlig fått nytt kamera! Superfornøyd med det, og superfornøyd med nye treningsklær som ventet på meg her hjemme. Nesten bedre enn julaften dette 🙂 Nå skal jeg ta med både kamera og klær for å dra til mitt kjære Kaliber for å trene – gleder meg som en liten unge til å være tilbake på verdens beste gym! Train hard or go home 😉 

 

24 kommentarer

Siste innlegg