Dagens dobbel

Trening gir uten tvil mening! Herregud så mye glede det kan ligge i en treningsøkt 🙂 Jeg startet dagen med en god runde morgencardio da vi kom av nattbussen. Etter mange timer på buss var det utrolig herlig å få brukt kroppen litt igjen, og 70 minutter powerwalk fløy forbi. Nok en ny plass med nydelige omgivelser, perfekt for disse morgenturene mine 🙂 Etter litt avslapping var det klart for dagens første måltid, tunfiskwok. Jeg stekte paprika, gulrot, sopp og tomat før jeg tilsatte en boks tunfisk og krydder. Tunfisk er en superbillig proteinkilde, og man får tak i det overalt. Ikke minst er det lettvint og god, winwinwin 🙂

Litt senere på dagen var det klart for en styrkeøkt, som jeg ladet opp til med BCAA, eple og energidrikk. OM den økta var god! Fant et utrolig bra gym her i Hervey Bay, jeg så nok ut som en treåring i lekeland da de viste meg rundt. Kjørte rygg og skuldre med god kontakt og pump gjennom hele økta. Tidenes gladlaks da jeg var ferdig, i garderoben og på vei hjem for å lage mat smilte jeg hele veien – treningsglede 🙂 Smilte også da jeg så quoten de hadde på veggen i frivektsarealet, jeg kunne ikke vært mer enig!

Som påfyll til slitne muskler etter en god økt ventet et skikkelig godt måltid. Havregryn, 5 dl skummet melk og så mye fersk frukt jeg kunne få plass til i skåla 🙂 Det er ikke fullt før det renner over! Eple, banan, kiwi, appelsin og fersken ble kombinasjonen jeg gikk for – NOM! Nå er jeg god og mett, og skal straks komme meg i seng. Opp kl 05.30 for å dra til Fraser Island hvor vi skal campe, så det blir nok noen dager til neste blogginnlegg. Skulle dere savne meg finner dere meg på instagram som Fitnessnora også – der kommer det flere bilder daglig 🙂 God natt alle sammen!

4 kommentarer
    1. det er så morsomt å lese om turen din, Australia er fantastisk.. 🙂 lurer bare på hvordan det er med Sofie når du går morgencardio og trener på ettermiddagen.. Gjør hun også det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg