Søtt & salt i Singapore

Happy Valentinesday alle sammen! Jeg liker alle dager hvor litt ekstra feiring hører med, derfor liker jeg veldig godt denne dagen og 🙂 Det er lenge siden jeg har kommet med en oppskrift nå, og desverre kommer det ingen sunn kake i dag heller. Likevel, her kommer iallefall et tips til en supergod og supersunn snacks perfekt til Valentines day eller bare en annen dag du har lyst på noe digg.

Dadler og cashewnøtter er en MAGISK kombinasjon, dadlene er søte og nøttene salte = awesome sammen! Dette fatet ble fort tomt for å si det sånn 🙂 Ikke bare smaker det fantastisk, det går ikke an å få en enklere fremgangsmåte heller. Skjær et snitt i hver av dadlene, putt en cashewnøtt i hver og nyt.

Noe av det jeg savner mest mens jeg er på tur er muligheten til å lage mat selv. Det er kos å spise ute også, men hjmmelaget mat er alltid best i mine øyne. Da vet jeg akkurat hva jeg får, og det er ikke bare bedre men også sunnere og billigere. Vi lagde kyllingwok før vi forlot Malaysia i går, og det er ufattelig godt med ferske råvarer. Veldig fornøyd med å være tilbake på kjøkkenet igjen 🙂

Vi er nå i Singapore og med bare 3 dager i landet må vi får mest mulig ut av det! Opp for å se mer av verden i morgen tidlig, god natt Norge! Klem fra ei som er mer glad for bamser og blomster enn sjokolade 😀

12 kommentarer
    1. Kom over oppskriften din på fitnesspizza på fitnessbloggen 🙂 Laget et lite innlegg om den, og det blir nok middagen i dag. Takk for inspirasjonen! 😀
      Ha en fin dag 🙂

    2. Heisann 🙂 Jeg er ei “jente” fra Hitra som har fulgt med bloggen din en stund, Jeg bodde faktisk ett halv år i Kuala Lumpur i fjor før jeg flyttet til Sør Korea hvor jeg bor nå. Leser at du snart skal til Kina, var der forrige uke, og du har absolutt noe å glede deg til 🙂 Men, et lite tips, kan hende du vet det fra før av, men facebook og blogging er ikke mulig der borte, kanskje greit å vite 🙂 Kos deg masse i Singapore, ett vakkert land 🙂 PS. Jeg skriver også blogg, den kan du lese på [email protected].

    3. Cecilie Lykke og Marie: Ja 🙂 <3 Vi fikk ordnet opp i ting før jul, men jeg prøver jo å holde bloggen mest til trening og mat så har ikke skrevet noe om det 🙂

    4. Iren: oi, det ante jeg ikke! Skjønner det egentlig ikke heller, jeg bruker jo blogg.no appen nå, og så lenge jeg har wifi bør den vel fungere i Kina også? Gleder meg masse, gruer meg bare litt til temperatur forskjellen – haha 😀

    5. Kina har blokkert både facebook, Youtube og diverse blogger, jeg fikk iallefall ikke til å bruke blogger sin side. Facebook var også blokkert da jeg var i Vietnam, men der kom jeg meg inn etter en del kluss, så kan hende du får det til om du er datakyndig 🙂 God tur videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg