Planlegging & pumping

Matbokser er tingen! Det handler kun om planlegging og prioriteringer som gjør hverdagen så mye lettere. Over ser dere dagens mat, den makboksen veier faktisk over 1,5 kg – haha! Jeg har ikke plass i veska til å drasse med meg flere matbokser, derfor legger jeg bare alt i en og spiser utover dagen. Kjempegreit på ekstra travle dager som i dag! I tillegg har jeg skyr, eple og persimon som er gode alternativ til mellommåltid hvis jeg blir småsulten. 

I senga med yndlings t-skjorta fra Better Bodies og psyker meg selv opp til ei killer økt, bryst og skuldre coming up! Skikkelig klar for å pumpe litt jern, kjære manualer – I’m coming for you! 

Økta jeg skal kjøre på Kaliber i dag ser slik ut: 

Benkpress 3 x 5-8

Skråbenk med hantler 3 x 8-12

Dips m/ ekstra vekt 3 x 8-12

Cablecross 2 x 12-15

Militærpress 3 x 5-8

Upright rows 3 x 8-12

Sidehev 3 x 8 – 12

Omvendt flyes 3 x 8 -10

Facepulls 3 x 8 -10

Verdens beste gym feirer 10 år den 1. desember og da vil jeg anbefale alle å ta turen til Kaliber! Ikke bare fordi det blir masse tilbud på klær og kosttilskudd, men aller mest fordi alle som kommer får gratis “prøvemedlemskap” i to uker! Jeg vil jo ha så mange av dere som mulig på Kaliber, så håper å se et par nye ansikter på lørdag 🙂 Du kan lese mer om åpen dag her, og nå må jeg virkelig komme meg avgårde til trening. Det er ikke bare Kaliber som fyller år,  etterpå skal jeg feire verdens aller beste lillesøster som jeg er så glad i, Marimora mi blir nemlig 19 år i dag! Hipp hurra for lillesøss, skal ta i skikkelig på trening sånn at jeg gjør meg fortjent til litt bursdagskake 😉

Ha en flott tirsdag da dere!

29 kommentarer
    1. Blir du ikke lei av maten, eller syntes at det smaker vondt?
      Har du blitt vant med så sunn mat?
      Hvor gammel var du når du begynnte virkelig å satse på trening?
      Bare noen spørsmål jeg lurte på;)
      Elsker bloggen, virkelig innspirasjon!

    2. Hei Nora:) Har fulgt litt med på bloggen din i det siste, å det gir skikkelig inspirasjon til egen trening! Har skjønt at i forhold til kost, så spiser du det meste av karbohydrater på kvelden etter styrke økt, men lurte på hva du spiser til frokost og lunsj.. Prøver selv å kutte ned på karbohydratene i kosten min, men kunne gjerne trengt noen tips;)

    3. Ei skikkelig røre som du bare spiser av hele dagen ja, akkurat som jeg skulle gjort det selv:D
      Hadde jeg bodd eller jobbet i Trondheim så skulle jeg benyttet meg av Kaliber assa!

    4. Høres fornuftig ut å ta alt oppi en boks! Har faktisk ikke tenkt den tanken. Noen ganger sliter jeg jo med det samme! Og jeg hadde lett tatt turen på Kaliber hvis jeg hadde bodd i Trondheim. INGEN tvil 🙂

    5. Jeg er SÅ dårlig på matpakker. Burde absolutt bli flinkere der, men synes det er så pes. Hehe, latskapen lenge leve!
      Åh, Kaliber <3 Når jeg tenker meg om så jeg deg faktisk der når jeg var innom for en økt i Oktober. Haha, turte ikke gå bort å si hei ;P

    6. Isabella: Haha, vet du – jeg tenkte akkurat det samme! Men var ikke heeelt sikker på om det var deg eller ikke, så i frykt for å dumme meg ut lot jeg bare være å si noe! Men NESTE gang du er her Isabella, da skal jeg si HEI 😀

    7. Nathalie Dahl Naalsund: Ja, gleder meg 😀 Begynner på jobb kl 0700 på søndag da, så jeg blir nok ikke den som drar senest, men jeg kommer i allefall 😀

    8. Helene: Det går mye i salater og wok 🙂 Kylling, laks, egg, tosk i tillegg til mye grønnsaker 🙂 Evt magre meieriprodukter som skyr, cottage cheese og mager kesam 🙂

    9. Kamilla Støylehommen: Så godt å høre 🙂 jeg tilberedet jo maten slik jeg liker den, så den smaker virkelig ikke vondt! I tillegg er jeg flink til å variere så jeg ikke blir lei :)) Vært ei treningsjente hele livet, men begynte med seriøst styrketrening i 2009 🙂

    10. Hehe, kanskje et merkelig spørsmål, men jeg MÅ spørre og så får du velge om du vil svare på det eller ikke. Hvorfor ser du nesten aldri inn i linsen når du tar bilder? Du ser alltid opp?

    11. Ikke for å virke creepy ellerno, men jeg digger deg og kroppen din! Den er liksom perfekt, å d er ikke mange som får d til sånn som du! ;$ liksom di fleste kutter drastisk ned på maten, og ser bare syltynne ut;P men du får meg særr lyst til å gjøre en større innsats med treninga og kostholdet hehe^^

    12. Fantasia: haha, det har jeg aldri tenkt over 😀 Men jeg vet hvorfor! På kameraet mitt er det en vendbar skjerm som jeg “slår ut” så jeg kan se på meg selv når jeg tar bilder. Når skjermen blir “slått ut” er den over linsen, og jeg ser alltid på skjermen for å se meg selv samtidig som jeg tar bildet 🙂 Mulig dette var vanskelig forklart – men det er i allefall det som er årsaken 😀

    13. Må ha flere matbokser jeg, hvis ikke spiser jeg som regel mer det første måltidet og blir sulten igjen etter nummer 2 :p
      God økt på deg også, sterk jente.

    14. Hehe, du forklarte det og jeg skjønte. Ville bare vært fint og koselig om du så inn kameraet også..lol:-P Ha en fin onsdag videre:-)

    15. Ja, sant at det bare snakk om prioriteringer 🙂
      har du noe tips til oss ikke fisk mennesker? Noe man kan gjøre med torsken/tunfisken slik at den vil smake bedre?
      Gratulerer te søstra de på etterskudd da 😀

    16. Marte S: Kylling og rent kjøtt er jo fine erstatninger 🙂 Ellers bruker jeg masse masse krydder på maten for å få mer smak da jeg synes torsk er litt smakløst. Et tips er å steke både tosk og tunfisk på boks sammen med løk, paprika og grønnsaker du liker – det gir god smak 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg