Haters gonna hate

Jeg må bare poste dette diktet, som kom inn sammen med en lang og stygg kommentar for et par dager siden:

Jeg vet om en jente som heter Nora
Før var hun digg, nå ser hun ut som den maskuline hora
Hun strammer sine muskler og jeg har ikke sett på maken
Hun ser ut som en mann bakfra når hun strammer baken
Hun såg ung og deilig ut, men nå ser hun ut som mora

NEWSFLASH! Til både deg som skrev dette og andre som kommenterer negativt – jeg gjør dette for meg, fordi dette er det som gjør meg lykkelig. Ikke fordi dere skal synes kroppen min er pen å se på. Jeg kan ikke gjøre annet enn å le, for jeg synes det er ganske fantastisk at dere bruker så mye tid på å kommentere her inne. Haters gonna hate – er det ikke et de sier? Her er i allefall det jeg føler når slike kommentarer kommer inn:

 

 

107 kommentarer
    1. det er helt utrolig hva noen mennesker får seg til å skrive! selvfølgelig har vi ulike meninger om hvordan vi synes en ideell kropp er. men husk det at de fleste av de som sier slike ting er kun misunnelige på hva du har klart å oppnå og prestere. du har vært helt rå dette siste året og de fleste hadde gitt opp ….derfor blir folk misunnelige og sier idotiske ting istedetfor å klare å si…Nora, du har vært flink, skulle ønske jeg hadde den samme viljestyrken;)

    2. Haha! Stakkars dem som har så dårlig selvtillit, og heldige deg som klarer å heve deg over det! Du ser killerbra ut, kjør på.

    3. Jeg klarer ikke å la være å tenke “hva er galt med livet til folk, hvis de føler de må kritisere andres suksess og herlige vesen slik?”. Vil si det taler om en hel del sjalusi. Fryktelig lavmåls. Og at noen virkelig kan være så innbilsk å tro at DERES meninger om andre er så sabla viktige er jo til å flire seg skakk av. :p Nei, stå på :)) Du er flink til det du gjør, og vel så respektert! Klem <3

    4. Hei kjære Nora! 🙂
      Jeg har lest bloggen din lenge men aldri kommentert før. Du har inspirert meg vanvittig mye. Du har greid noe som de fleste jenter og kvinner streber etter hele livet, men som de færreste lykkes med, nemlig å forme fysikken din akkurat slik du ønsker.
      Tusen takk for denne bloggen, som har hjulpet meg til å verdsette mat og trening igjen(etter lange perioder med løping,løping, løping og litt grønsaker). Jeg tror ikke du er klar over hvor stor rolle slike som deg spiller i livet til noen som har et kronglette forhold til mat og kropp.

    5. Misunnelse. Om ein person mislike kroppen din, uten å væra misunnelig, så er jo det greitt nok det. Du drive på med denne sporten fordi det gjer DEG glad. Ikkje for å gleda andre. Så stå på, form kroppen DIN som DU vil! (“,)

    6. MISUNNELSE! Denne personen har en del å jobbe med på det personlige plan.. kanskje begynne å trene litt selv?
      Du ser helt sinnsykt bra ut,er derfor jeg klikker meg inn på bloggen din gang etter gang for å bli inspirert.

    7. Hahahahahahaha, det der var jo hysterisk morsomt, da! 😀 Sikkert en eller annen tafatt person uten viljestyrke der ute. haha. 😀

    8. Herre. Jeg tror aldri jeg har sett noe maken!
      Lurer på hva det er som får folk til å skrive slike kommentarer? Kan de ikke heller bare få den slappe rompa opp fra soffan og gjøre jobben selv! Det å snakke nedlatende om andre får dem da ingen vei, latterlig.

    9. Du er definetivt helten min! Hver gang jeg er innom her får jeg sykt mye motivasjon. Elsker å lese bloggen din, og har følgt deg stort sett hele tiden. Jeg spiller for tiden fotball og er fortsatt veldig ung innen kvinnefotballen, men ser virkelig på bodyfitness som et alternativ i fremtiden, har alltid vert fascinert av bodybuilding, og siden dette er en litt mildere og mye finere variant vil jeg påstå, gleder jeg meg 😀 Stå på Nora, du er konge!! Elsker å lese bloggen din :))

    10. Hei! 🙂
      Første gang jeg skriver her. Ville bare fortelle at du er en kjempeinspirasjon. Får alltid skikkelig drive til å dra på treningsstudioet og knuse på litt ekstra hver gang jeg leser innleggene dine. Håper du ignorerer folk som kommer med så usaklige innlegg. Det du har oppnådd er kjempeimponerende!

    11. Skjønner ikke hvordan folk skriver slike kommentarer jeg, slemt!
      Det er jo du som skal trives i din kropp 😉

    12. Jeg hadde en kar som kom bort til meg på gymmen og avbrøt settet mitt for å irettesette meg. Ikke fordi teknikken var feil eller noe, men fordi han mente jeg ikke burde jobbe for å bli sterk. “Kvinner skal være myke og smale”. Han fikk seg en lekse han sent vil glemme.
      Det er vanvittig hvordan folk tror alt en gjør er for å nå opp til andres forventninger. Bare fordi folk flest er sauer og vil oppnå hverandres aksept betyr det ikke at alle sitter med de samme målene.
      Vi har alle våre ting vi jobber mot, og det bør folk akseptere. Om ikke er de ikke verdt å bruke særlig tid på. Jeg ønsker ikke bli skinnybitch. Jeg vil bli sterk og funksjonabel. Deal with it. 😉

    13. elske deeeeg <3333 iche stopp å blogge eg og vil bli bodybuilder men eg e 14 år da men eg har endel muskler så kansje vi ses om noen år i noen konkurranser 😉

    14. Du er fin å se på! Skal ikke være mulig at folk faktisk gjør sånt, bruker så lang tid på å kommentere negativt bare fordi de er missunelige! 🙂

    15. At folk kjeder seg og har lite å gjøre er det ihvertfall ikke noe tvil om! -Det finner man ut av når man oppretter en blogg!
      Heldigvis har du veldig mange ‘lovers’ på din side søte Nora. Håper du får kost deg i helgen og gjort noe gøy 🙂
      Klem fra Oslo tåka

    16. Du er rå ! Imponert over hva du har fått til *Du har vilje styrke og ben i nesa, som jeg ikke har sett maken til* =)Du er mitt største forbilde ! Hvis jeg har litt lite motivasjon til å trene en dag, går jeg inn på bloggen,å da er jeg ikke lenge om å hoppe i treningstøyet =) Stay awesome =D

    17. Her snakker vi messunelig! Jeg er glad for at du har så mange andre positive lesere som er med på å støtte deg – For det vil vi!
      Du er helt steinrå, og det er kroppen din også. Stå på Nora! 😀

    18. Om personen er misunneli eller ikke, så er det i allefall en person som bryr seg nokk om deg, til å lage ett sånn dikt ! ikke vers d- ps mora di må være rå i såfall ha ha ha klem

    19. Dette er ikke annet enn misunnelse! Skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å skrive noe slikt til andre!
      Ikke bry deg om det, Nora! Du er et supert forbilde, stå på videre 😀

    20. Jeg synes du ser råflott ut, og har absolutt grunn til å være stolt over deg selv. Du er en kjempeinspirasjon og et flott forbilde.

    21. Haha! Dette må jo enten komme fra en liten gutt som tar lite i benk, eller noen som har Victoria Beckham som forbilde. De føler seg vel først og fremst overkjørt av din skjønnhet 🙂

    22. Det er så dumt og teit at folk sier sånt, jeg syns det er litt kult det du driver med! det går jo mye hard trening for å få det som du vil! du er jo med i konkuranser og alt, det er jo kjempe gøy! 🙂 bra du bare ler av de som er negative 🙂

    23. står det ikke “missunnelse” skrevet over hele den kommentaren da? 😉 sikkert ei skinnyfat usikker jente som satt med røyken i hånda da hu så poetisk kom frem til dette “diktet”. well done! ;p

    24. Det der er like genialt tåpelig som i går. haha. genialt at folk gidder å bruke tia si på å lage haters dikt til deg 😛 Har tydligvis ikke bedre ting å ta seg til 😉 Du er like fin som alltid du, Nora. Ikke nå vits i å bruke unødvendig energi på folk som ikke har peiling eller som lever av og må kritisere andre for å føle seg bedre med seg slev. Stakars folk !! <33

    25. Enig med flere av kommentarene oppover her, helt tragisk at folk skriver å legger ut slikt! Vær stolt av deg selv, du har imponert mange, du e jo helt rååå =)

    26. Det der er bare helt på jordet latterlig. Stakkars menneske som bruker så mye tid på å være idiot. Håper virkelig sånt der tull bare preller av den flotte kroppen din, du ser fantastisk ut! Du er en utrolig inspirasjon og et forbilde.

    27. Mulig denne personen kanskje er sjalu på hva du har fatt til? Eller kanskje h*n bare ikke like muskler ( som om det er mulig!)
      Uansett så er det unødvendig å direkte barnsig å ufint å skrive slikt.
      Vær stolt over kroppen din Nora! Den er fantastisk, og hele du er ei fantastisk jente! For meg er du ett stort forbilde, og ut i fra hva jeg leser er du det for flere =) “haters” finner du desverre over alt, men som regel er det bare sjalusi og misunnelse som ligger bak.
      Stå på Nora, vær deg selv, og vær stolt av den du er; Du er ei kjempe jente og en fatastisk inspirasjon =)

    28. Du TULLER?
      Dumme, dumme mennesker som skal tråkke hverandre ned. Kan ikke alle få gjøre SIN greie.
      Du er TØFF. Ikke fordi du er stor, liten, sterk, svak, bred, smal, whatever.. men fordi du gjør din greie.

    29. Herregud ! Nora ikke ta deg nær av sånne tragiske kommentarer ! Du er et fantastisk forbildet! Det er ikke noe galt med deg i det hele tatt ! DU er en RÅ kul jente med muskler ! Jeg digger det, stå på videre ! Du har ingenting å skamme deg over.. De som kommenterer drit burde skamme seg! STÅ PÅ VIDERE

    30. Du er forbildet mitt. Du er fantastisk sterk, smiler alltid og virker som en positiv og super jente og jeg ville gjerne hatt viljestyrken og kroppen din. Jeg er tretten år og jeg har lyst til å bli sterk, ikke tynn. Selv mener jeg alle kan rocke kroppen sin, bare de er fornøyd selv. Og det greier du supert! Du er kjempefin. Og det blir bare dumt å skrive hatemeldinge som det der.

    31. Det verste er at den personan faktisk bruker tid på å lage et dikt, PATETISK!!! Sånne utalelser kommer ofte av folk som er misunnelige. Det du har oppnådd er det de færreste som klarer, trenger syyyyykt mye motivasjon og disiplin +++++++…. Hver dag jeg er inne på bloggen din får jeg motivasjon til å fortsette med trening og sundt kosthold for å oppnå målet mitt, takk 🙂 Fortsett sånn!!

    32. Herrefred! Godt du bare ler det vekk, er ikke annet å gjøre. Mennesker er ganske tragiske når andre oppnår noe med seg selv/i livet sitt. Og det kommer ekstra mange haters dersom man er like fit som deg! Som du sier; haters gonna hate! Dersom de ikke har stort bedre å foreta livet sitt med får de være stuck i sitt fucka misunnelsesfylte negative liv, mens vi andre er lykkelige just the way we are! <3
      Jeg derimot synes du er helt fantastisk og en virkelig stor inspirasjon og motivator! Har selv noen venninner (faktisk!) som er så rusa av misunnelse at det er til å grine av. Etterhvert som jeg blir fittere merker jeg sjalusien bare stige. Det gir meg bare motivasjon til å gi enda mere! Så til alle haters der ute, keep it coming =)
      Igjen, du er helt rå, Nora! Har fulgt bloggen din en stund og jeg digger den! Stå på, you rock my world 🙂

    33. Haha! Vi slæpp itj oinja sånne fålk uansett Nora, men d e bra du flire tå dæm! Sånne kommentara får æ kvar gång nånn hørre att æ snakke om kropp. “vilj du shå ut som ein kar du da?” Syns d verke meir som sjalusi æ. Husspå att gutan bli flau når veijtan har stør muskla einj dæm, å veijtan bli flau åver att dæm itj klare å håilj sæ oinja sjokoladen 🙂
      Stå på Nora, du e RÅ!! 😀

    34. Hahhaha, åååh! Er det mulig?! At denne personen faktisk har tatt seg tid til å skrive et DIKT, sier mer om han enn om deg!
      Jeg synes du ser fantastisk ut – fortsett slik, du er til stor inspirasjon!

    35. Syns det er sykt at folk kan skrive sånn. Ikke gløm at vi er mange som ser opp til deg og syns du er helt fantastisk!

    36. Dette er så klassisk haters. De er overalt, og vil alltid prøve å trykke deg ned. Det er bare sjalusi. Du ser helt fantastisk ut, og det tror jeg du vet selv også 🙂 Du jobber hardt for den flotte kroppen du har, og du er så dyktig! Du virker som en utrolig sterk jente, både fysisk (:D) og psykisk 🙂
      Klem fra Caroline

    37. Vet du hva, det her er bare å le av. Er det mulig..
      Ikke engang bruk energi på å les det Nora, bruk energien din på alt annet enn dette.
      Stå på, du er forbilde for veldig veldig mange, sikkert type haters også, bare at de ikke tørr å innrømme det selv. 🙂

    38. Fy søren! at da i da heilatatt går an å vera so sinnsjukt slem!! enkelte folk e jo totalt idiot!
      Eg kan ikkje forstå at andre kan vera so slem og ikkje unna deg da so gjer deg lykkelig! :O
      Du har ingenting ant enn ufattelig god grunn te å vera stolt øve deg sjøl og kroppen din Nora!
      Alle so har peiling på trening veit ka so ligge bak, blod, svette og tåre rett og slett….Når eg ser bildena av deg på scena osv so lyse da Respekt!! da e ordet eg tenke når eg ser deg!! So bere stå på Nora, ikkje bry deg om sånne tapara rett og slett…. be prud of who you are!!! 🙂

    39. Ser så vanvittlig lite poeng i å skulle spy ut denslags kommentarer. Er det noe du ikke liker på en blogg klikker man seg ut, men trenger ikke si stygge ting. Stakkars folk, det er synd i slike!

    40. For hva det er verdt, så kunne jeg drept for å ha en kropp som din! DU er en fantastisk motivasjon og ett sunt forbilde!

    41. Jeg har virkelig verdens beste lesere 🙂 Dere er fantastiske, alltid er dere der for meg! OG jeg er HELT enig med mange av dere her, og orker ikke bruke energi på sånne mennesker. Mulig DE ikke har bedre ting å gjøre, men det har jeg!
      Tusen takk skal dere ha <3

    42. Blir helt satt ut! Stå på Nora, du er et STORT forbilde for meg, og du har virkelig inspirert meg til å endelig komme meg vekk fra bare kardio trening til nesten bare styrke med frivekter nå 😀 Tusen takk for all inspirasjon! 😀

    43. Fy faen for et lavmål! Godt at du klarer å heve deg over det. Det er vondt med slike slengkommentarer, men en person som bruker tid og krefter på å gjøre slike ting kan ikke ha det spesielt godt med seg selv.

    44. jeg syns måten hu skrev det på er frekt!
      men… du burde stoppe dette her, sånn kropp er fint på gutter.
      men du er søt ellers 😉 <3

    45. Man må jo bare le! Synes du er flott jeg! Helt utrolig hvordan folk bruker tid på å lage et dikt når man bare skal spy eder og galle i kommentaren de skal poste!
      Stå på frøken!

    46. Herregud, så teit kommentar. Skjønner ikke at folk ikke har sperrer nok til å la være å kommentere slik, og at de i tillegg har så lite liv at de bruker tiden sin på å lage slike dikt.
      Håper du driter i kommentaren, du virker jo megasterk (både psykisk og fysisk)!

    47. haha! Ja jøss, litt av et dikt! Her kommer et enda bedre et :
      Jeg veit om ei jente som heter Nora
      Hun kicker assen på både deg og mora!
      Hun har viljestyrke av stål
      og står i mot slikt lavmål
      Hun er den fineste dama jeg noen gang har sett!
      Tipper du er misunnelig fordi du ikke greier å brenne vekk nok fett 😀
      Stå på Nora, du er vertfall en av grunnen til at JEG har startet en mega omveltning av kosthold og livstil!

    48. Fysj, for noen tragiske mennesker som orker å skrive sånn.
      Jeg ser virkelig opp til deg, Nora 🙂 Du er nydelig, akkurat slik du er!

    49. Den som kom med den kommentaren, kan egentlig bare ta og så kysse ræva di!
      Du er vakker Nora, og et sterkt forbilde for alle kvinner i Norge, slik jeg ser det! You go girl!

    50. Erre mulig!!!!!!!!!! For et tåpelig menneske, sier bare noe om hvor vondt den personen må ha det med seg selv – har jammen lite å ta seg til når man må bruke tiden sin på å rakke ned på en så fantastisk person som du er, du er nydelig på innsiden og utsiden! Stå på og ikke bry deg om sånne idiotiske meldinger! Stor klemM

    51. Du er en sterk. Ikke bare i kroppen men også i sjelen. Folk som uttaler seg om hva du gjør, eller hvordan du ser ut kan for det første begynne med å konsentrere seg om seg selv. Det at ikke de selv har nok pågangsmot til å nå det de selv ønsker i livet er demmers egent problem. Et tegn på at folk snakker drit om andre på den måten er et tegn på umodenhet og dumhet. Voks opp folkens, konsentrer dere om dere selv før dere sprer mannskiten deres til folk som ikke har noenting med dere å gjøre.
      Har bestandig levd etter et hjemnmelaget sitat..
      -De som ikke klarer å oppnå det de ønsker, ønsker det ikke godt nok! Svake mennesker..
      Stå på Nora! Du er virkelig et beundringsverdig eksemplar! 🙂

    52. Herregud, har ikke ord… Ikke bry deg om slike folk, tøffingene bak dataskjermen med mindreverdighetskomplekser og misunnelse fordi noen klarer å jobbe for drømmekroppen sin! Stå på, du er flink<3

    53. Tenk å kaste bort så mye av tiden sin på noen de ikke liker da, dét er jo ikke annet nn tragisk! Blir så utrolig sint av å se slikt.. Dessuten så tror jeg det ligger mer misunnelse over det hele. Fortsett å gjøre det som gjør deg lykkelig du, Nora. Og bare så du vet det så syns jeg du har en fantastisk kropp! 🙂

    54. Det er helt utrolig hvor unødvendig det er å ytre slike meninger, for det har jo ingenting å si – det er det man SELV trives med som er viktigst, og det er noe du også har forstått ser jeg 🙂
      Husk at, “If people are trying to bring you down, it only means that you are above them” 🙂 Stå på Nora, jeg vet du inspirerer ufattelig mange her ute!

    55. Haha herregud, makan til sjalue drittunger. Haters gonna hate, som du sier 😀 Lol!!!! Jeg kan ikke annet enn å le. Du er rå. I wanna be like you. Med musklene. KLEM

    56. Du har så rett.. Haters gonna hate..
      Man vil alltid ha forskjellige meninger om hva som er idealkroppen, men syns folk skal få trene så mye/lite, spise akkurat hva de vil for å få den kroppen de ønsker..Det er ikke min sak uansett!
      Nei, så lenge du er glad i deg og kroppen din så er det viktigste målet nådd..

    57. Nå har jeg aldri.. Dette er det dummeste jeg har lest på lang tid! Har folk ikke bedre å ta seg til enn å skrive negative, idiotiske kommentarer på rim? Jaja, vedkommende burde kanskje slutte å bruke tiden sin på å være ondskapsfull og heller bruke den på de verdifulle tingene som finnes i livet!
      …Og antageligvis er han/hun bare misunnelig, tenker jeg.
      Du ser fantastisk ut Nora! Du er sterk og flott 🙂 Selv om jeg ikke driver med fitness eller styrketrening i aktiv grad selv, så blir jeg inspirert av viljen og stå-på-motet ditt! 🙂

    58. Herlighet, tenk at enkelte tar seg tida til å skrive ett “dikt” om sånt! Haha 😛 Du er så tøff du, diktskriveren er sikkert misunnelig ja 🙂 Stå på!

    59. HAHAHAAA, det er det DUMMESTE jeg har sett! Som om alt vi jenter gjør er for at gutta skal like oss :p
      Utrolig at noen får seg til å skrive sånne ting tenker nå jeg, det er mye dårlig oppdragelse der ute tydeligvis..

    60. I alle dager… Det er jo bare sprøtt å sette av tid for å skrive et stygt dikt rettet direkte mot deg!
      Du gjør det rette i å heve deg over det.
      Nummer én: musklene dine er DIGGE. Hadde uten tvil knipset med en gang, om det kunne gi meg din kropp!
      Nummer to: hvilken faens rolle spiller det hva du(h*n som kommenterte) synes om din eller andres kropper? Why bother???!
      Hev deg over det, fordi du fortjener bedre!

    61. Syns du e tøff æ Nora 🙂 Les bloggen din jevnlig, å får motivasjon t å kom igang sjøl med treninga -herlig 🙂 Håpe helga di har vært fin 🙂

    62. Tragisk dikt. Skrevet av folk som tydeligvis har for lite å gjøre og rett og slett dårlig moral og gjennomført BARNSLIG. GROW UP.

    63. Mest sannsynlig en gutt som er bitter fordi han ikke kan få deg! 😉
      Håper du hever deg over det! Du ser fantastisk ut akkurat slik du er.

    64. æææææææsj hjelp dette var drit ekkelt :O vil du bli en mann eller noe? Si ifra hvis en eneste person vil ligge med deg for det kommer til å komme som et sjokk. Fyyyy faen ikke mye deilig! Tenk å fin kropp du hadde fått om du hadde slutta å trene da hadde du hatt fin mage etterhvert og alle guttene etter deg. off. du ser ut som en mann. you look fake boy. Hilsen JENTER.

    65. Hoho, mannfolk liker jenter som faktisk GJØR noe annet enn å dra på byn og sippe vin som noen ubrukelige idioter. Inn med kalorier, men ikke faen om de skal forbrenne noen.
      Derfor blir det mye drittpreik over nett, er bare sånn verden er. Sjalusi er et ord iallfall.
      Er selv bygger, men på et litt tyngre nivå enn det kjære Nora-mor driver med, men skal jeg være ærlig og samtidig snakke for andre mannfolk der ute, så er det de jentene som blant annet driver på med fitness som får mest oppmerksomhet av alle forskjellige. Uansett om de er gift og ikke trener, eller om de er singel og har et mål.
      Fitness jenter er de flotteste vi har, de jobber hardt for målene sine, og når de får betalt for det, så får de også mye pes for det av de andre misunnelige jentene/valpe guttene der ute.
      Just the way it is.
      Nora-mor trenger heller ikke å være redd for å få appelsinhud pga hennes diett og hardcore trening.
      😀
      Kjør på Nora-Nori, så skal jeg en dag hilse på mor di, hahaha!
      Faen poet jeg :p

    66. Unnskyld oss! MEEEN vi er helt enige i at trening er chill! Men 2 ganger i uka, ikke 10! og stram mage, rompe og lår er konge, men faen ikke mannerumpe og lår. Og vi vet faktisk hva gutter vil ha, believe us 😉 Dessuten hvis du er så opptatt av å trene og ikke gå på fest, wooops hvor ble det av vennene og livet ditt? Og jenter skal være søte og la typen dems slå ned slemme folk, ikke dama selv. omg

    67. Jeg hater deg absolutt ikke. Men jeg synes kvinnekroppen er finest med litt fett på, noe du ikke har…
      -jeg beundrer stå-på viljen din!

    68. Kjære vene. Godt at du klarer å le av det, det er tristest for vedkommende som bruker tid og energi på å spre negativitet.
      Stå på du Nora.
      Klem fra Ingeborg

    69. Dette skriver de bare fordi de er sjalu og ikke klarer å gjøre nettopp det du driver på med. Du er kjempeflink Nora, og ser flott ut hele året 🙂 Stå på videre !

    70. Stå på, Nora! Leser bloggen din fast og er kjempe imponert over det du har fått til! Du er en inspirator og et flott forbilde! 😀 Digger deg! Personen bak det latterlige diktet er nok bitt av sjalusiens grønne monster 😉

    71. Hva i alle dager feiler det folk?! Så motbydelig! Jeg er ny leser av bloggen din forresten, sitter og leser en haug med innlegg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg