NM video

Nå er dere sikkert lei av bilder & videoer fra konkurranser, og jeg lover at dette innlegget blir det siste 🙂 Jeg skal trene mye og spise bra fremover, og derfor vil bloggen bli fylt av treningstips og oppskrifter! Større lår og rumpe i tillegg til en dypere six-pack er det jeg sikter på nå. Mange jenter rynker kanskje på nesen når jeg sier større lår, men husk at mer muskler gjør at en blir strammere. Og stramme lår vil vel de fleste ha? 😉 Eller er det kanskje bare meg med muskelfetisjen min som har lyst på det, haha!

 Nå har jeg endelig fått ferdig filmen fra NM også! Jeg vet at det ikke ser sånn ut, men kvartvendinger og poseringer er tungt som bare det! Kjenner jeg fortsatt er stiv langt inne i ryggen etter å ha stått på scenen og strammet. Fant også noen bilder fra innveinga på siden til Treningsforum, som jeg synes var utrolig morsomme 😀 Team Kaliber for alle penga!

 

Ha en fin dag alle sammen 🙂 

17 kommentarer

Siste innlegg