Uredigert

God morgen! Jeg sitter i sofaen med en svær bolle eggefluff, og er klar for en ny dag. Yndlingsøkta rygg står for tur, og i morgen blir det en kjapp økt på hele overkroppen før vi tar flyet til Stavanger. Godt å trene styrke hele veien frem synes jeg, spesielt når jeg har kuttet ut all cardio. Digg å bruke kroppen, selv om jeg er ei pingle i styrkesalen for tiden. Kommer sterkere tilbake 😉

Bildet over er fra denne ukens shoot med sponsor Bluebox Solstudio, som var veldig gøy! Viktig å presisere at det er uredigert, for jeg har jo skrubbet av meg all brunfargen! Håper fotograf Truls Melbye er flink i photoshop, og gjør meg litt mer tan 😉 Jeg blir vel brun nok i morgenkveld uansett, for da skal konkurranse-fargen legges. Herregud, vi drar i morgen.  Jeg gleder meg!



59 kommentarer

Siste innlegg