Lykkelita

I dag er jeg ei lykkelig lita jente 🙂 Formsjekken gikk kjempebra, jeg er “ferdig” deffa og vi har startet å forberede kroppen på konkurranse. Det gjør vi med å gradvis innføre mer karbohydrater i maten, og kutte ned på cardio. Lårene mine skal få hvile den siste tiden – så nå blir bare det ca. 30 minutter cardio om dagen. Jeg har følt meg litt flat og lita den siste uka, så det blir gøy å se hvordan kroppen reagerer på mere karb. Håper på mer trykk på trening og ikke minst at muskulaturen min fyller seg mer ut 🙂 

( Glemte av bikinibiten igår, dvs limet, som skal holde på plass drakten,  derfor en den mongo-skeiv og puppene stikker ut. Men det skal fikses til konkurranse, trust me! ) 


 

Poseringene begynner endelig å sitte også – så nå er jeg klar som et egg for Stavanger open om 2 uker! Crazy, 2 uker til jeg har gjort min debut i Bodyfitness! Det virker ikke så lenge siden diettstart, men det har jammen skjedd ting siden den tid! Det er lørdag, jeg har fri, det er sol og jeg skal virkelig nyte dagen før det blir ei skulderøkt i ettermiddag 🙂 Håper alle andre nyter den også. GOD HELG!

35 kommentarer

Siste innlegg