Tusen, tusen takk for følget

Dette innlegget sitter litt langt inne å skrive, fordi bloggen har gitt meg så utrolig mye. Jeg kjenner likevel at det er det riktige å gjøre akkurat nå, og jeg går alltid for den avgjørelsen som føles rett. Dette blir mest sannsynlig det siste innlegget jeg skriver, med mindre jeg plutselig skulle få motivasjonen tilbake. En skal aldri si aldri, men akkurat nå kjennes det ut som det er det siste innlegget.Jeg startet bloggen i 2011, og siden den gang har den og dere som har lest den gitt meg utrolig mye. Så mye støtte, så mye glede og så mange muligheter som har åpnet seg på grunn av bloggen. Det har vært helt fantastisk! Bloggen har siden oppstart vært hobbyen min, og noe jeg har gledet meg til å sette meg ned med hver dag. Jeg liker å gjøre ting 100% og ikke halvveis, og det føler jeg rett og slett at jeg ikke har tid til lenger. Jeg har lyst til å prioritere mer tid til meg selv og mer tid til familien min, i stedet for å bruke mer tid bak en skjerm. Jeg elsker å spre treningsglede, og det skal jeg selvfølgelig fortsette med! Jeg er jo så heldig å jobbe fulltid med trening på 3T, hvor jeg får gjøre det jeg liker aller best live. Jeg forsvinner likevel ikke helt fra sosiale media, på Instagram lever @fitnessnora i beste velgående. Men her inne på blogg.no vil jeg ikke gjøre det, og jeg har lyst til å si tusen, tusen takk for følget. Dere som har lest bloggen, heiet på meg, ledd med meg, grått med meg og hengt med i gode og onde dager  her inne helt siden 2011. Det er lenge det! Takk for reisen, takk for alle de herlige øyeblikkene og tusen takk for meg ♥  Sees på Instagram! 

43 kommentarer
    1. Har fulgt deg helt siden begynnelsen. Husker du inspirerte meg til å starte å trene “ordentlig” og ikke bare surre rundt på ellipsemaskinen. Har også prøvd flere av oppskriftene dine, og synes det er synd at du nå slutter. Lykke til videre 🙂

    2. Hei
      Så utrolig synd, liker bloggen din så godt! Jeg håper veldig på at du får motivasjon til å blogge igjen. Håper bloggen ikke blir borte med det første. Takk for masse motivasjon og oppskrifter 😊

    3. Stine Kvebek Kristiansen: Tusen takk for fine ord 🙂 Jeg kommer ikke til å slette siden, den får bli stående helt til noen andre enn meg finner det for godt å ta den ned 🙂

    4. Dette var veldig trist å høre! Skulle gjerne fortsatt å følge deg og bli inspirert av deg gjennom bloggen. Men skjønner valget ditt, selv omveg håper du kommer tilbake 🙂 Lykke til! Og takk for all inspirasjon 🙂

    5. Så dumt å høre, men veldig forståelig og virker til å være den rette avgjørelse da ja 🙂 Har fulgt deg i mange år og du har gitt meg masse – så tusen takk til deg også, og lykke til videre 💗

    6. Det var kjempetrist å lese. Men jeg forstår virkelig prioriteringen din av tid. Den er så verdifull og jeg unner deg å bruke den med familien så mye som du kan. Har fulgt bloggen din i maaange år, du har virkelig inspirert meg og mange andre til en aktiv hverdag! : D

    7. Åneeii 😕 Litt trist å lese, men samtidig så skjønner jeg deg godt. Tusen takk for utrolig mange flotte innlegg og refleksjoner, koselige bilder og dype tanker 😘 Følger deg videre på Instagram 🌸

    8. Hei! Jeg er en bloggleser som liker å følge, men som sjelden kommenterer. Nå måtte jeg likevel, for å si takk for følget! Takk for gode oppskrifter, challenger og ærlige meninger. Takk for at vi har fått følge deg i hverdagen og gjennom oppturer og nedturer. Jeg har fulgt deg siden du hadde oppkjøring til bikinifitness, og kommer til å savne å klikke meg inn her. Har all forståelse for at du velger å legge bort bloggen, men du kommer til å bli savnet. Masse lykke til med resten av livet ditt, med barn, mann og staffegutten 🙂

    9. Lykke til videre 😊 det er en tid for alt og ingenting er viktigere enn familien og ta vare på det du har. Det har vært hyggelig å følge deg.

    10. Takk for alt du har skrevet og delt. Hadde faktisk akkurat begynt å følge deg. Prøver selv å begrense lesing på blogger (veldig gøy men kan stjele mye tid!), og din var blant det top5 jeg tillot meg å bruke tid på. Men viktig å prioritere tiden sin på det man syns er viktigst, så fult forståelse. Lykke til!!

    11. Nei! 😢 Det var utrolig trist å høre. Du har en så fantastisk åpen og ærlig blogg! Og ikke minst jordnær . Har flere ganger fulgt treningsprogrammer og oppskrifter du har delt! Du er en stor inspirasjon. Håper du kommer tilbake 💙

    12. Jeg har lest bloggen din lenge, men aldri kommentert, men nå må jeg bare. Du har nemlig gitt meg så mye motivasjon og inspirasjon til å komme meg tilbake i form etter å ha fått 3 barn på 2,5 år. Å lese bloggen din ga meg masse glede i ei tid da jeg prøvde å finne igjen treningslyst i en travel hverdag😅 Tusen takk og lykke til videre😄

    13. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg har begynt å trene etter å ha lest bloggen din 😉 men jeg har lest bloggen med stor glede. Derfor er det synd at du avslutter skrivinga. Velkommen tilbake når du føler for det 🙂

    14. Hei, Nora! Det har vært moro å følge deg på bloggen! Tror jeg begynte å lese den for fem år siden, og jeg har tittet innom nesten daglig. Synd at du vil gi deg, men jeg forstår prioriteringene dine. Lykke til videre! 🙂

    15. Bloggen fra da du var gravid var enormt verdifull for meg, gikk gravid samtidig. opptreningen etterpå har også vært knallbra å følge med på. ber på mine knær om at du blogger igjen om dere får flere barn:) Heier på deg, og følger deg selvsagt på Insta.

    16. Nå fikk jeg klump i magen Nora:( KOM TILBAKE!
      Har fulgt bloggen din så lenge jeg kan huske og den har gitt meg så mye inspirasjon, alt fra sunne oppskrifter til nye treningsøvelser. Jeg kommer til å savne bloggen og jeg kommer til å klikke meg inn på bloggen, i ren vane, for å se om et nytt innlegg er dukket opp. Håper du kommer tilbake når motivasjonen er der:)
      Klem Lise!

    17. Så trist å lese Nora. Forstår deg godt. Har fulgt bloggen din i mange år. Takk for at du har delt og inspirert.

    18. Ånei, den fine og inspirerende bloggen som alltid forklarte og illustrerte øvelser så godt. Dette var synd, men lett å forstå prioriteringen. Takk for mange fine innlegg, lykke til!

    19. Takk for fin blogg. Har fulgt med sidan 2015. Mulig eg må få meg Instagram eg no då…😉 Masse lykke til💖

    20. Ååh jeg har fulgt deg så lenge, det blir rart å ikke kunne følge med på deg og dine lengre 🙁 Men skjønner godt at man vil prioritere annerledes og heller bruke tid på de tingene som virkelig betyr noe, man kan faktisk ikke klare ALT 🙂 Lykke til videre Nora !

    21. Hei:)
      skriver somregel ikke kommentaren men takker du, så takker jeg.
      Du har inspirert til trening og til sunne matvalg (samt et sunt forhold til mat).
      Du vil bli savnet, selv om vi forstår at det er en tid for alt.
      Tusen takk for at jeg har fått følge deg:)

    22. Det har vært skikkelig fint å følge din blogg. Du tør å ha egne meninger og det liker jeg. Du tørr å ta opp en diskusjon, forsett med det, og du smiler masse. Det er trivelig :)! takk for gode trenings og mat- tips. Synes du har en god holdning til det hele og det kan også være en av grunnene at jeg har stikket innom bloggen din jevnt over mange år 🙂 Du står på men kan også være avslappet. du vil bli savnet, og det er bra, det viser at det har vært fint å følge deg. Tvitvi med alt videre, hvem vet, kanskje vi plutelig møtes på et treningssenter i Trondheim eller noe 🙂

    23. Trist at du ikke fortsetter med bloggen, men fullt forståelig! 🙂 Har lest bloggen din i flere år, og har satt ekstra stor pris på de gode oppskriftene dine. Havre-og speltrundstykker og fitnesspizzaen er f.eks gjengangere her i heimen -faller i smak hos alle 😉 Lykke til videre med andre spennende gjøremål! 🙂 🙂 🙂

    24. Takk for en veldig fin blogg, for treningsinspirasjon og masse gode oppskrifter. Ønsker deg lykke til videre!

    25. Titter stadig innom og håper du har gitt en ny oppdatering 🙂
      Du er en av noen få blogger jeg faktisk har fulgt med på så synes det er synd du er ferdig med det 🙁 Håper du kommer ut med en treningsbok eller noe sånt, det hadde vært gøy 🙂

    26. Det var synd. Du er den eneste virkelige jordnære bloggeren, jeg, vet om i allefall. Alltid like fint å titte innom. Kommer til å savne oppdateringene dine! Lykke til videre <3

    27. Hei FitnessNora 🙂
      Vi på SportButikken søker etter nye ambassadører! Vi liker det vi ser her.
      Jeg har personlig lest innleggene dine og vil spørre om du er interessert i å være med på laget?
      Vi er norges første sportsentrum på nett. Så det vi gjør er at vi samler mange sportsbutikker på én plass.
      Du kan se hva vi holder på med, og bestemme selv om du er interessert.
      Med vennlig hilsen,
      SportButikken

    28. Если вы ищете, где купить мебель для персонала по лучшим ценам с доставкой по России, то вам нужен – Интернет-магазин офисной мебели Стильный Офис. Гарантия до 5 лет на весь ассортимент. Скидки до конца месяца!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg