Vaffelomelett

God kveld ♥ Jeg stikker innom igjen med et aldri så lite mattips til dere, nemlig vaffelomelett. Jeg vet at mange har lyst til å starte året sunnere, da er det ingenting som passer bedre enn litt matinspirasjon. Jeg spiser en eller annen form for egg omtrent hver dag, egg inneholder masse bra næring og kan brukes til det meste. Stort sett blir det kokt eller stekt egg, men det er minst like lettvint å lage omelett i vaffeljernet! Her har jeg brukt 4 egg, 2 ss mager kesam, noen skiver skinke, litt grønnsaker og krydder. Visp eggene med kesam først, før du tilsetter resten av ingrediensene. Smør vaffeljernet, så er du klar til steking! Denne oppskriften gir fire store plater, en nydelig kveldsmat. Det er like godt til frokost eller lunsj også, så her er det bare å finne frem vaffeljernet ♥

4 kommentarer
    1. Vaffeljernet er funnet frem. Jeg skal på butikken og handle litt. Nå blir det “vaffelkos”.
      Takk for tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg