Mine slyngefavoritter

Hei dere! Som jeg nevnte i min lille videotour av treningsrommet mitt, så er slynge det jeg har brukt mest av alt utstyret jeg har i treningsrommet mitt. Slyngetrening er helt genialt, og her kan du virkelig bruke hele kroppen. Det er jo nytt år og nye muligheter nå, og jeg vet at mange tester ut nye treningsformer også! Derfor tenkte jeg å dele to videoer med dere, med mine slynge favoritter. Jeg elsker å gjøre øvelser som tar store deler av kroppen samtidig, og ikke bare en og en muskel. Da tar det plutselig så utrolig lang tid å få gjennomført en økt, noe som absolutt ikke er nødvendig. Den første videoen viser ei økt som trener hele kroppen, og den andre har fokus på rumpe og lår. 

Slyngen jeg bruker finner dere her. (sponset lenke)

 

I tillegg trener jeg ofte mage i slynge hvis jeg har litt ekstra tid. Her er det også et helt hav av øvelser det går an å gjøre, som virkelig river i magen!  Jeg har blitt så glad i å lage videoer i det siste, så om dere har lyst på video av mageøvelser i slynge eller andre øvelser er det bare å skrike ut. Det lover jeg at magemusklene gjør etter en runde i slynga også 🙂

 

    1. Ja til mageøvelser, både i slynge og uten! Jeg lurer så fælt på dette med mageøvelser når man er gravid, spes 1. trimester/ inntil man vet om man er gravid. Blir gående evig på vent og er så redd for å gjøre noe feil i tiiilfelle man er gravid :O Samtidig som det er så viktig å styrke nettopp core mtp en graviditet. Er planke ok eller ikke?? 🙂 Takk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg