Favorittpannekaker & favorittfrukt

Jeg er og blir et pannekakeavhengig menneske, det er så godt! Heldigvis kan det spises hele uken lang, enten man følger en kostholdsplan eller ikke. Det er jo så sunt og inneholder masse god næring, helt perfekt som kveldsmat, frokost eller lunsj. Jeg går rett på sak, det du trenger for å lage disse godsakene er:

80 g vaniljeprotein ♥ 200 g havremel ♥ 3 egg

100 g mager vaniljekesam ♥ 2 ss sukrin gold ♥ 1 ts bakepulver

Bland alle ingrediensene godt sammen, før du steker på middels varme i panna med litt smør. Du får 10-12 små pannekaker av oppskriften, så kan du enten dele med noen eller spare resten til dagen etter. De holder seg nemlig fint i matboks, så har du en super frokost/lunsj. Topp med det du vil, jeg valgte favorittfrukta over alle favorittfrukter; persimon! Det er jeg også avhengig av, og er like lei meg hver gang de forsvinner fra butikkene. Heldigvis er de her enda, og jeg skal kose meg med de så lenge jeg kan ♥

Håper dere har en herlig torsdagskveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg