Fredagslunsjen

Fredag allerede, uka her har flydd avgårde. Jeg har startet helgen med en skikkelig god lunsj, kyllingsalat med avocado, mango, fetaost og persimon. Persimon er favorittfrukta mi, og jeg kan lett spise fire om dagen! I dag har det blitt to så langt, men det gjenstår å se hva fredagskvelden bringer. Jeg har alltid likt salater, jeg forstår ikke helt at mange synes det er kjedelig. Putt alt du liker i salaten, ulike typer kjøtt, ost, frukt, bær, nøtter og dressinger. For meg er hvitløkskesam en favoritt, jeg tømmer nesten en halv boks til salaten. Det lager jeg rett og slett ved 1 boks mager kesam, 1 presset kinesisk hvitløk, 1/2 ts salt og 1 ts sukrin. Rør sammen, og dynk salaten! Skal du ta bildet av maten din så gjør det først, det ser nemlig ikke like bra ut med et berg kesam på toppen!

Nå skal jeg hente Ulrik i barnehagen, kose med han resten av helgen og nyte årets første helg til det fulle ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg