Video: Enkel og effektiv rumpesirkel

Jeg elsker intensive og kjappe økter, det er virkelig den her! Her trenger du nesten ingen verdens ting av utstyr, en benk og en step er alt du trenger.  Økter som dette er midt i blinken nå i januar, når det ofte er mye folk på treningssentrene. Jeg kjørte 7 øvelser, med 8 repetisjoner per øvelse. Ingen pause mellom øvelsene, men jeg tok  pause mellom rundene. Totalt tok jeg fire runder, det var nok for denne rumpa! Øvelsene jeg kjørte var boksbøy med hopp, utfall bakover, ettbeins hipthrust, bulgarske utfall, smal til bred knebøy med hopp, reverse hyper på benk og pumps på benk. Alle ser dere i filmen under, skikkelig morsom økt som gir rumpepump av uante dimensjoner!

Rumpemusklene var virkelig i brann etter den økta her og smilet selvfølgelig på plass. Det er virkelig få ting som gjør meg i like godt humør som ei god treningsøkt, og i dag har jeg faktisk hatt to av de! Skikkelig bonus med gruppetimer på jobb, føler meg virkelig bortskjemt som får jobbe med å spre treningsglede. Livet altså, det er bra folkens!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg