Årets første kortstokk-økt

Hei alle sammen og GODT NYTTÅR! Jeg håper feiringen sto til forventningene, med alt som hører nyttårsaften til. Vi storkoste oss, og selv om det ble sent i går var det tidlig opp i dag. Jeg vet mange har nyttårsforsetter om å trene mer, akkurat som jeg har! Derfor tenkte jeg det var midt i blinken å tipse om denne økta i dag, for den kan gjøres hvor som helst. På hytta, i hagen, på stuegulvet eller på treningssenteret om det er åpent. Alt du trenger er en kortstokk, og bestemme deg for fire øvelser. Hver sort representerer en øvelse, og tallet på kortet bestemmer for mange repetisjoner du skal gjøre. Her ble hjerter jump squats, ruter pushups, spar burpees og kløver v-ups. Så enkelt, men likevel så tungt og morsomt! Denne økta har svettegaranti, og anbefales virkelig av meg. Den setter i alle fall standarden for treningsåret bra! 

Det er årets første dag, nå venter et nytt år med nye muligheter! Jeg er klar ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg