Den beste avslutningen på året

Vi kom til Frøya i går, og selv om jeg har hatt ferie en stund synker skuldrene enda litt lenger ned når vi kommer ut hit. Stille og fredelig med fantastisk natur, og ikke minst de beste menneskene jeg vet om. Det er så herlig å ha masse tid med familien, det blir det aldri for mye av. Jeg kan ikke se for meg noen bedre avslutning på året enn det her, med røde kinn, glade barn og grillpølser. Nå sitter jeg med kaffekoppen og lager en oppsummering av året 2017, så mye gøy som har skjedd og som jeg gleder meg til enda mer i 2018. Men først har vi en hel dag igjen av 2017, og den skal vi nyte her ute ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg