2. juledagsøkt med kroppsvekt

Hei alle sammen og riktig GOD JUL ♥ Min har vært akkurat som jeg ønsket meg så langt, lite tid på sosiale medier og masse tid sammen med familien. For meg er det det aller viktigste nå i jula. Jeg har spist så utrolig mye god mat og godis, og våknet full av energi i dag tidlig. Jeg tok med meg Ulrik ned i kjelleren, og vi kjørte ei 2. juledagsøkt med trykk i! Jeg trodde den skulle bli relativt enkel, men der tok jeg altså feil. Jeg plukket 10 kroppsvektøvelser, og bestemte meg for å kjøre 26 av hver til ære for 26 desember. På ettbeinsøvelsene tok jeg 26 repetisjoner per bein. Jeg kjørte øvelsene uten noe særlig pause mellom, men litt dansing med Ulrik ble det innimellom. Jeg kjørte 2 runder, og etterpå var jeg helt gele i beina og øm i magen! Skikkelig morsom økt, som både er effektiv og enkel. Denne kan du kjøre hvor som helst, enten du er ute på romjulsskitur eller hjemme i stua.  Økta ser slik ut:

26 x Air squats

26 x Deck squats

26 x Toe Touchers

26 x Bulgarske utfall

26 x V-ups

26 x Step ups

 26 x Pushups

26 x Ettbeins hipthrust

26 x Handstand pushups

26 x Burpees

Du trenger altså bare kroppen din, og jeg kan garantere at dette blir ei super økt! Få med deg en venn eller et familiemedlem, så er det bare å sette i gang.

Jeg er strålende fornøyd etter økta, nå venter familieselskap med enda mer mat. Jul altså, ingenting er bedre ♥

1 kommentar
    1. Virkelig ei inspirerende økt. Herlig at det ikke trenger å være mer avansert enn det. Luksus med trimrom i kjelleren i slike høytider, så du ikke mister tid med minstemann. Her i huset blir det med gårsdagens styrkeøkt siden jeg våknet med omgangssyken i natt. Men kjente kroppen trengte litt aktivitet mellom all julekosen : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg