Et lite julemirakel

Annonse

For et par uker siden skrev jeg et innlegg om 10 ting jeg er skikkelig dårlig på, og det å sminke meg sto på den lista. I løpet av mitt 28 år lange liv har jeg rett og slett ikke fått det til skikkelig, og da har jeg heller droppet det. Nå har det altså skjedd et lite julemirakel, og jeg får til å sminke meg selv! For noen er det kanskje en selvfølge, men jeg vet at det er mange der ute som har det som meg. Så selv om dette kanskje ikke er bloggen du titter innom for å få sminketips, så får du det av meg i dag. Dette er nemlig for bra til å ikke dele videre med dere! Temptu airbrush makeup gjør at huden ser helt flawless ut, og holder i tillegg mellom 12-24 timer på huden. For ei som trener mye kan dere tro at akkurat det er midt i blinken! Første gang jeg fikk prøve Temptu sto jeg med åpen munn i speilet på Injeksjonsspesialisten og sa “herregud så pen jeg er!” før jeg rakk å tenke meg om. De som sto rundt meg humra litt, men jeg sier drit i janteloven og det skal være lov å skryte av seg selv. Så i dag skal jeg skryte både av meg selv og at dette fantastiske produktet som jeg har falt pladask for. 

Temptu airbrush kan du justere akkurat som du vil, fra en lett makeup til full airbrush som kan dekke arr og tatoveringer. I tillegg inneholder aminosyrer som gir masse fuktighet til huden, noe de fleste av oss trenger nå på vinterstid. Her er det ingen olje, ingen parabener eller parfyme, slik at det også passer til de med sensitiv hud. Temptu er kjempeenkelt å påføre, i tillegg til at det matcher pigmentene i din egen hud slik at den blender helt med din naturlige hudtone. Har du ikke kjøpt julegave til deg selv eller din kjære enda får denne høyeste stjerne i boka av meg! Her i Trondheim selges Temptu hos de fantastiske damene på Injeksjonsspesialisten, dere kan og sjekke ut @temptu_norge på Instagram. 

Jula kom tidlig i år for min del, og nå gleder jeg meg til nydelig sminke og kjole på julaften. Det her må jeg virkelig kalle et lite julemirakel! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg