Lunsj på Hagen

Som jeg har nevnt her på bloggen har jeg blitt mye mer miljøbevist det siste halvåret. Et av de tiltakene jeg har gjort er å redusere inntaket mitt av kjøtt og meieriprodukter, noe som har gått overraskende bra! Nå ønsket jeg meg litt mer inspirasjon til ting å lage, for jeg merker at jeg ofte spiser de samme vegetar-rettene. Derfor ble dagens lunsj tatt på Hagen, tenk at jeg ikke har vært der før! Så koselig, så god mat og alt er 100% plantebasert. Egentlig var det litt skummelt å velge buffet, jeg ville jo smake på alt! Så det ble både lasagne, burger, kålrotboller, rotsgrønnskaer og quinoasalat. Supergodt og virkelig mettende, selv om det er tre timer siden vi spiste er jeg stappmett enda. Så hvis du er som meg og gjerne vil utvide horisonten på vegetarmat er dette virkelig et supert sted. Og bare så det er nevnt er det ingen #reklame her, kjøpte buffet til 165 kroner helt selv og det var virkelig verdt pengene!

Det er også verdt å legge til at stedet har bra selfie-lys, for alle oss som bryr oss om den slags. Ha en superduper onsdag alle ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg