Jeg klarte ikke vente lenger

Jeg skulle vente til 1.desember, men i ettermiddag klarte jeg ikke å vente lenger. Juletreet kom opp i stua, og det var stor stas for store og små å pynte treet. Jeg vet mange synes det er for tidlig, men jeg skjønner ikke helt hvorfor. Jula er den fineste tiden i året i mine øyne, og da forstår jeg ikke hvorfor mange prøver å holde den så kort som mulig. Jeg pynter til jul nå, hører på julemusikk, baker sunne saker og koser meg med jul i en hel måned. Det synes jeg er så fantastisk koselig, og enda mer koselig blir det nå som Ulrik forstår litt mer av julen. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at han blir like glad i julen som mammaen sin ♥ Nå står sukkerfri marsipan-deig i kjøleskapet, klar til å bli laget i morgen. Det kommer til å bli laget mange ganger frem mot jul, jeg spiser det nemlig opp like fort som det blir laget. Oppskriften og ei treningsøkt kommer i morgen, nå venter The Holiday på sofaen under juletreet. Denne tiden på året altså, umulig å ikke elske den ♥

4 kommentarer
    1. Helt enig! Huset deres ser helt nydelig ut, og et likeså nydelig juletre-og lille guttemannen, ikke minst☺️😍Nyt julen og kos deg, du har så fine verdier-heia Nora😊!

    2. Så koselig. Har vært innom bloggen din i mange år. Har ikke lagt igjen kommentar før, men skulle bare si at jeg synes du er så inspirerernde og flink. Ha en fin adventstid med dine 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg