I dag holder jeg meg milevis unna butikkene

Innlegget inneholder sponsede lenker

Det er endelig fredag og julebordshelg med jobb venter. Jeg gleder meg virkelig til denne turen, med en hel drøss morsomme aktiviteter sammen med en herlig gjeng. Det kommer til å bli så bra, og jeg gleder meg til å sette meg i bilen for å kjøre ut av byen litt senere i dag. Som alle forhåpentligvis har fått med seg er det jo Black Friday i dag, og jeg skyr virkelig butikker på dager som denne. Jeg føler meg nesten litt klaustrofobisk i butikker stappfulle med folk, med kø, svetting og kamp om varene. Det holder ikke engang å si at jeg misliker det, jeg hater det faktisk og kommer meg så langt unna jeg kan. Da holder jeg meg faktisk hjemme, og klikker hjem noen favoritter fra nettbutikkene i stedet. Jeg har selvfølgelig funnet frem noen av mine favoritter til dere, fantastiske julegavetips eller bare noe fint til deg selv ♥

Ullsettet fra Wearefit er så herlig, og dere finner bukse her og genser her til -30%

Denne nydelige jakken får dere nå til hele -50% ut dagen i dag:

Den perfekte svarte tightsen med høyt liv til -60% her:

Denne fargerike og herlige tightsen fra Craft finner dere også nå til -50% avslag her.

Det var mine favoritter, men det finnes mye mye mer og hele utvalget finner dere her:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg