Trøstespising av sjokolade

Svømmekurset i går var så gøy, allerede på den første timen kjente jeg at jeg lærte så mye jeg ikke har tenkt på før. Så det var veldig morsomt, men ikke helt optimalt for en kropp som var på bedringens vei. For nå rykket jeg tilbake til start, med vond hals og tett nese. Så det er ikke alltid det lønner seg å pushe kroppen før den er klar, selv om basseng og forkjølelse kanskje aldri har vært den beste kombinasjonen. Uansett, med både uggen form og Halloween er det virkelig innafor med sjokoladespising. Alt goderiet spiste ungene på døra opp, så det ble pannekaker på meg. Disse er så enkle som det går an å få det, så her er det bare å komme seg på kjøkkenet! Pannekakene er laget av 50 g havremel, 1 egg, 20 g vaniljeprotein, 1/2 banan, 1 ts bakepulver, 2 ss sukrin gold og litt vann. Rør alle ingrediensene godt sammen, og stek pannekakene på middels varme i panna. Laget med sjokolade er så enkelt som sjokoladeprotein og sukrinmelis blandet sammen, er er det brukt 45 g protein og 2 ss sukrinmelis. Så er det bare å spise, dette er sjokoladekos på sitt beste ♥

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg