Ikke min stil

Bildet dere ser under er tatt i 2015, da hadde jeg store planer om å delta i Trondheim triatlon. Jeg trente på løping, sykling og svømming hele våren – og følte meg relativt klar. Så ble jeg gravid i mai, og da fant jeg ut at det kanskje ikke var det lureste å delta på triatlon for første gang i august. Siden den gang har det tilnærmet gått i ett, og jeg har knapt hatt tid til å tenke på triatlon. Men nå er jeg fast bestemt på å gjennomføre i august 2018, og det skal bli så gøy! Det er nemlig ikke min stil å droppe ting jeg har bestemt meg for å gjennomføre. Det er heller ikke min stil å prestere dårlig, og nettopp derfor har jeg meldt meg på svømmekurs! Det er utvilsomt svømmingen jeg sliter mest med av de tre grenene, og i 2015 hadde jeg tenkt å veksle omtrent 50/50 mellom bryst og crawl. Nå er håpet at jeg skal klare å crawle fleste av de 2200 meterne vi skal svømme inn til land. Da må det virkelig trenes, og jeg gleder meg virkelig til første kurskveld som starter om en knapp time. Så nå skal badedrakt og svømmebriller pakkes, og jeg er klar for å bli crawlqueen!

 

6 kommentarer
    1. Kult! Har selv deltatt på Trollveggen Triatlon, en utrolig bra opplevelse!! Tror foressten svømmeetappen på Trondheim tri er 2400m, om den ikke endres fra neste år:) masse lykke til med opptreningen!!!

    2. Dette blir moro, Nora! 😀 Alltid kjekt med mål å strekke seg etter! Men svømmeetappen er vel ikke på 22km vel? Håper det ble med en 0 for mye? 🙂

    3. Kjempekult!
      Har du fått med deg at distansen til neste år skal utvides, i forbindelse med at Trondheim Triatlon blir NM i langdistanse? Det blir samme svømmelengde som i tidligere, men så forlengers syklinga til drøye 90 kilometer før det avsluttes med en lang halvmaraton. Dette har ikke blitt annonsert så mye ennå, så det er ikke så mange som har fått det med seg 🙂 Men tviler uansett ikke på at du kommer deg gjennom også denne distansen med glans!

    4. Synne: Aiaiai, nei det ante jeg ikke 😛 Da tror jeg faktisk jeg må finne et annet triatlon til neste år altså. Så kan jeg heller ta Trondheim etterhvert, men jeg tenker at den aller første gangen jeg prøver så er ikke det der distansen jeg har lyst til å ta 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg