Super finisher

Beklager dårlig med oppdateringer de siste dagene, vi passer min storebror sin ettåring og kjenner på livet som tobarnsforeldre. Det er jammen hektisk! Heldigvis er det barnepass på 3T, og vi har fått til et par treningsøkter oppi det hele. I dag ble økta relativt rask, og jeg fikk tid til å sette meg ned noen minutter før gutta skal hentes. Deilig! Da tenkte jeg at det passet fint å dele avslutninga av økta mi med dere, for den ble utrolig bra! Alt du trenger er er vegg + en ball, min veide 7 kg. Jeg kjørte disse tre øvelsene, 10 repetisjoner på hver i 4 runder. Svetten silte og magemusklene sto i brann, anbefales virkelig!

Burpees på ball med kast over hodet mot vegg

Situps med kast mot vegg

Hoppende utfall med kast mot ball

Jeg brukte som nevnt en ball på 7 kilo, og det var tyngre enn jeg trodde! Gjerne start med 5 kg og prøv dere frem når dere tester, for å kjenne hvor dere ligger. Dette var en morsom og svett avslutning på økta, og akkurat det jeg trengte denne lørdagen!

Topp fra Reebok og  tights fra Under Armour 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg