Høstlykke i Bymarka

Innlegget inneholder reklamelenker

Jeg er så ufattelig glad i høsten altså, jeg forstår ikke helt hvorfor mange har så mye i mot denne årstiden. Det er så fint ute, og om det skulle være litt ruskevær så er det jo ikke verre enn å kle på seg. Om du ikke vil ut i regnet, så er jo mulighetene for innekos mange. Jeg synes faktisk det er ekstra koselig å være inne når jeg kan høre regnet som trommer på taket. Men stort sett kler jeg på meg og drar ut, i alle fall på fine dager som det her. Ikke bare er dagen fin, men jeg må gi meg selv en stor klapp på skuldra for å produsert en utrolig fin liten gutt. Han er blid som dagen er lang og bare god, jeg kjenner virkelig at helgene er hellige så vi får mest mulig tid sammen. Sist men ikke minst så er det også mye lettere å komme seg ut med nye og råfine turklær, Kari Traa slår virkelig til sesong etter sesong! Den nye ullserien Åkle har seilt opp som en favoritt hos meg, men ingen slår den lille blåkledde favoritten i armene mine ♥

Lue / ullgenser / tights og sokker fra Kari Traa 

I tillegg til tur har jeg fått klemt inn en treningsøkt i dag også, så jeg sier meg godt fornøyd med denne søndagen. Nå venter sofakos og Farmen, nydelig oppladning til ei ny uke. Håper kvelden deres er superduper ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg