Fredagsdaten

Innlegget inneholder reklame

Hei flotte lesere! Jeg titter innom denne fredagskvelden for å ønske dere en helt fantastisk start på helgen. Litt er det også fordi jeg sitter alene i sofaen, Ulrik sover og jeg venter på fredagsdaten min. Venninnetid og sushi står på planen i kveld, og selvfølgelig litt godis. Sushien fra fantastiske Sushi Bar har kommet, og er jo nesten en umenneskelig oppgave og ikke hive innpå med en eneste gang. Ikke har jeg lit godis som forrett engang, det er jo selvfølgelig venninna som har med det. Så jeg får smøre meg med tålmodighet mens jeg venter på å sette tennene i disse bitene, den som venter på noe godt venter jo ikke forgjeves ♥ Jeg er så klar for helg med gutta mine nå, og håper starten på helgen til alle dere som leser dette har vært helt nydelig!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg