100% sofatjeneste

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å blogge i dag, for egentlig har jeg ingen verdens ting å blogge om. Da jeg kom hjem fra jobb i dag hadde kjæresten laget pizza av den ikke sunne typen, og etter den var spist sank jeg ned i sofaen. Der ble jeg resten av ettermiddagen, og her sitter jeg faktisk enda. Jeg har sett åtte episoder av bloggerne og fem episoder av farmen med Guapo på Fanget. Ulrik er hos mormor og morfar, og jeg har 100 ting på lista over ting jeg heller burde ha gjort på en barnefri kveld. Men det eneste som fristet og det kroppen trengte i dag var å bare ligge her på sofaen, så det har jeg gjort med verdens beste samvittighet. Med koseklærne på og med en aldri så liten pose yoghurtnøtter ble dette en finfin tirsdag selv om den var lite produktiv. Det må være innafor med sånne dager en gang i blant synes jeg!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg