Lun salat og varm i hjertet

Jeg nevnte det i går, men helga har altså vært så nydelig!  Nydelige mennesker, nydelig energi og nydelig mat. Stort sett har det blitt nydelige proteinbarer hele helga, men det går jo ikke an å leve på bare det. Så i dag bestilte jeg en lun salat, det er så utrolig godt og jeg husker ikke sist jeg spiste det. Det var noe jeg lagde ofte før, men så har det gått litt i glemmeboka. Her var kyllingen og en god del grønnsaker varme, på en seng av frisk salat. Så godt, og det blir så lett å spise masse grønnsaker når det er både stekte og friske. Dagens lille salat-tips!

Det var ikke bare salaten som ble varm, det ble også kroppen og hele hjertet i dag. Jeg våknet med den stiveste kroppen på evigheter, og skjønte ikke helt hvordan jeg skulle komme meg gjennom dagen. Men etter å ha startet dagen med en fantastisk yoga-time og spinning, så løsnet de stive musklene opp og resten av dagen gikk som en lek. Det har vært så utrolig gøy å være med på denne helgen, jeg har fått prøvd så mange treningsformer jeg ikke trener til vanlig og utfordret kroppen på nye måter. I tillegg har jeg vært med så mange herlige mennesker, og da er det umulig å ikke være varm fra innsiden og ut. Nå ligger jeg som et slakt på sofaen, og her skal jeg ligge resten av kvelden,

Håper dere har hatt en superhelg også, og er klar for ny uke i morgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg