Endelig MasterMania

Jeg har gledet meg sånn til denne helgen, og nå kom den endelig! 3T arrangerer MasterMania hvert år, hvor det settes opp en hel drøss med timer / kurs / workshops. Det var alt annet enn tungt å komme seg opp av senga tidlig en lørdagsmorgen, når et hav av treningsinspirasjon ventet på meg. Jeg har vært på fire timer i dag, og fire nye venter i morgen. Jeg er spent på hvordan det kommer til å gå, fordi jeg kjenner allerede at jeg kommer til å bli stiv som en stokk! De to timene 3D-Booty og Floorwork Play utfordret kroppen på måter jeg sjelden bruker den, så har utvilsomt godt av det. Det kommer bare ikke til å bli så godt i morgen, men det lever jeg fint med. Den siste økta mi i dag ble Bootcamp med Lasse Tufte og Funkygine, det var supergøy og med mye latter. Det var helt herlig å få kjøre øvelser som knebøy, løping og burpees igjen, for det er jo noe kroppen min kan! Masse treningsglede sammen med favorittgjengen min, det er lite som slår det altså ♥

Stakkars Janne som var makker på en del av mine øvelser fikk høre noen gloser, jeg har tidenes konkurranseinnstinkt og takler ikke å tape i ting. Så vi prøvde sikkert 10 ganger på den siste øvelsen hvor vi skal “krabbe rundt” hverandre, og til slutt satt den. Jeg var heldigvis ikke sint så lenge, en hel drøss med proteinbarer og drikke gjør meg alltid i godt humør. Det meste av bunken på bildet over er spist opp, men det er fortsatt plass i magen til litt sjokolade. Det er jo lørdag, og en stor pose med CandyKing venter på meg. I morgen er det klart for en ny dag med MasterMania, og jeg gleder meg virkelig allerede!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg