Lykkelige energibunter

Er det en ting vi har gjort denne ferien så er det å bade. Jeg tror aldri jeg har vært så mye ute i vannet på en sydentur noensinne, Ulrik har nemlig blitt tidenes badeløve! Han har alltid vært glad i vann, men har vært litt pysete i bølger. Det har endret seg nå, det er nesten så han er blitt for tøff! Løper rett ut, så det er bare for foreldrene å henge på. Tidenes lille lykkelige energibunt, aldri et kjedelig øyeblikk på ferie med denne karen ♥ Nå sover han og jeg nyter en iskald Pepsi Max før det mest sannsynlig blir bading resten av ettermiddagen også. Det klager jeg absolutt ikke på, og skal nok klare å holde tempoet. Jeg er jo tross alt en lykkelig energibunt jeg også ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg