På ønskelista

 Jeg er utrolig glad i mat som dere lesere kanskje har fått med dere, og jeg mener bestemt at man kan spise seg til et bedre liv. Både helsa og smaksløkene har godt av god mat, og derfor blir jeg så utrolig glad når jeg finner steder som satser på sunn og næringsrik mat! I dag spiste vi på Goa her i Albir, og jeg skulle virkelig ønske vi hadde en slik plass hjemme! Her var det en hel drøss med sunne alternativer å velge mellom, fra havrevafler til juice og acaibowls. Vi klarte ikke helt å velge, og det ble derfor litt av alt. Så utrolig godt, og en slik plass er derfor på toppen av ønskelista mi hjemme i Trondheim også. Jeg vet av flere steder i Oslo som satser på sunnere alternativer, så jeg får krysse fingrene for at noe lignende dukker opp hos oss i trønderhovedstaden også. Enn så lenge får jeg nyte det her nede, og skal definitivt tilbake hit også. Det er så herlig å være på ferie og få fylt opp både energilagrene og matinspirasjonen til jeg kommer hjem igjen. Jeg husker ikke sist jeg spiste vaffel til frokost, men det skal jeg jammen starte med igjen. Det er jo virkelig ingen grunn til å la være!

Nå er det RBK-kamp før senga venter, i morgen tidlig skal jeg opp for å trene litt slynge før strandlivet setter i gang. Jeg satser på å ta med kameraet og filme litt til dere, picture or it didn’t happen! Skrik gjerne ut om det er noe spesielt dere ønsker filmer av, jeg synes det er morsommere å filme enn å ta bilder om dagen så fyr løs med ønsker. Håper helgen har vært strålende og at dere nyter denne søndagskvelden ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg