Spaniaupdate

Skuldrene er senket og stort sett hvilepuls dagen lang, jeg kjenner at det virkelig var godt med en ferie nå etter en sommer på jobb. Svigers har leilighet i Albir i Spania, og det er midt i blinken å reise hit. Lekeplasser overalt, sand- og steinstrender rett i nærheten som vi bare kan velge i. Både jeg og Ulrik elsker lekeplassene, i tillegg til å løpe etter han bruker jeg de til å få inn litt ekstra trening. Her kan dere se en fullkroppsøkt fra samme lekeplass som jeg gjennomførte tidligere i år. Så langt på turen har det vært mer standliv i fokus enn trening, men litt aktivitet på lekeplassen er det alltid tid til. Det som er så utrolig morsomt er at Ulrik prøver å herme etter mammaen sin i alt jeg gjør, og gjett om han er ivrig på å klare sin første pullup! Med en sånn entusiasme tror jeg han knekker koden mye tidligere enn både mammaen og pappaen gjorde. Ellers spiser vi is, bader, og slikker sol som seg hør og bør på en sydentur. 

Selv om vi bare har vært her noen dager kjenner jeg at batteriene alt er fulle, bare det å få være med gutta mine hele dagen er helt fantastisk. Legg til sol og varme, så har denne jenta ingen grunn til å ikke smile ♥ Håper alt er bra hjemme i Norge også, og at dere har en herlig lillelørdag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg