Mandagschallenge

Ny uke og jeg tenkte å komme med en aldri så liten utfordring til dere! Som dere kanskje har fått med dere har jeg den siste tiden hatt fokus på å stadig mestre nye ting, fordi det gir verdens beste følelse. Det ønsker jeg at dere skal kjenne på også, og om dere sliter med å finne nye utfordringer har jeg et par til dere nå i dag. Den første er pushups på tre vektskriver, det måtte jeg virkelig prøve på en del ganger før jeg klarte det. Her gjelder det å stramme magemusklene så det gjelder, stå stabilt og komme godt ned mot skivene. Til slutt klarte jeg å ta tre sammenhengende, og det er jeg veldig fornøyd med! Har du ikke vektskiver tilgjengelig har du forhåpentligvis noen spreke mennesker rundt deg, som har lyst til å bli med på stuntet dere ser litt lengre ned i innlegget. Også det krever god kontroll på magemusklene, både på den som ligger og den som står. Gliset mitt når nesten alltid rundt når jeg klarer nye ting, og det gjorde det når jeg klarte dette også. Ta utfordringen og se om du gliser like bredt du også ♥

Tights fra ICANIWILL / topp  (-35%)fra Reebok (sponsede lenker) 

1 kommentar
    1. God morgen:-)
      Jeg har fulgt deg jevnt i mange år , men kommenterer sjelden.
      Å i dag har jeg bare lyst til å skrive hvor utrolig imponert jeg er over deg. Hvor flink du har vært med trening/kosthold etter å ha fått barn. Se på deg da… du har jobbet knall hardt og står på hver eneste dag. Du er et skikkelig flott forbilde . Er det ikke rart hvordan vi som mennesker kan forandre kroppen vår? Fra tynn – trent – til fitness bodyer og til rullende badeballer med baby inni oss osv . Jeg ønsker deg er strålende fin dag. Klem fra også en trenings entusiast

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg