Marathon ready

Fredagskveld og helgefølelsen er virkelig på plass. Jeg har nettopp spist alt for mange biter pizza og sikkert en liter Pepsi Max, og nå sitter jeg godt plantet i sofaen. Startnummeret til i morgen er hentet ut og beina skal bare ligge på lading resten av kvelden. I dag ble det ikke så mye trening, men litt yogaøvelser og fredagssprell måtte selvsagt til. Jeg er så utrolig fornøyd med meg selv fordi jeg har kommet så langt denne uken når det kommer til å stå på hodet! Fra å klare det for første gang på mandag til å klare mange ulike varianter i dag! Da er det lov å klappe seg selv på skuldra og være stolt. Forhåpentligvis er jeg det når jeg kommer i mål i morgen også, hvis jeg kommer i mål på under to timer blir jeg superglad! Da jeg løp halvmaraton for tre år siden kom jeg i mål på 1:56, og da hadde jeg faktisk trent mot halvmaraton en god periode i motsetning til denne gangen. Likevel har jeg troa på meg selv, og satser på under to timer. Jeg er jo så heldig at en av mine beste venner bestemte seg for å være med i siste liten, så da har jeg forhåpentligvis en hare! Potensielt kan det også bli at jeg må være haren for han, uansett så er det jo alltid morsommere å gjennomføre ting sammen. 

Tights fra 2XU / topp fra Reebok (sponsede lenker)

Selv om jeg egentlig er mett fra pizzaen kjenner jeg at jeg yoghurtnøttene i skapet kaller, ha en nydelig fredagskveld alle ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg