Den beste sunne sjokoladekaken

I går hadde vi møte på jobb, og siden jeg har så herlige mennesker rundt meg hver dag ville jeg gi litt tilbake. Vi jobber jo på et treningssenter så alle er over snittet opptatt av trening og hva vi putter i munnen, derfor passet det midt i blinken med en sunn sjokoladekake. Når den beste gjengen skulle ha kake måtte jeg selvsagt slå til med den aller beste sunne sjokoladekaken jeg vet av. Det er nemlig ferdigmiksen til Funksjonell Mat, men jeg endrer litt på fremgangsmåten. I utgangspunktet skal du tilsette egg, vann og olje til kakemiksen. Jeg bytter ut olje med en boks mager kesam, det gjør kaka vanvittig saftig og god! Til glasur valgte jeg sjokoladepålegget fra Philadelphia, enklere blir det ikke men det blir faktisk ikke bedre heller. Alle spurte om oppskriften etter møtet og det ble ikke igjen en eneste bit! Det er nesten litt trist i dag, for det hadde vært skikkelig digg med et kakestykke til lunsj. Det må muligens bli en protienbar, for etter å postet dette innlegget frister det helt vilt med sjokolade! Har du lyst har du lov ♥

Innlegget inneholder sponsorlink

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg