Mandag & mestringsfølelse

Denne starten på uka har vært så bra! Jeg skulle egentlig ha treningsfri i går, men når kjæresten dro på fotballkamp ble det ei økt nede i treningsrommet likevel. Akkurat på samme måte ble det etter jobb i dag også, jeg skulle ikke trene styrke fordi jeg har en løpetur som straks venter på meg. Men med så mange energiske mennesker rundt meg måtte jeg bare hive meg med på noen øvelser, og det ble så bra! Vi testet triceps-pushups på manualer først, den er tyngre enn det ser ut som. Etterpå ble det handstand pushups, og etter den mente min kjære kollega Mari at jeg måtte klare å stå på hodet også. Jeg har alltid hatt lyst til å klare både håndstående og å stå på hodet, men har aldri klart noen av delene. Med litt tips fra Mari i det så gikk det helt fint å stå på hodet, for en mestringsfølelse! Det er så utrolig gøy å klare nye ting, og jeg blir alltid like fascinert over hvor mye nytt kroppen får til. Nå er det ingen tvil, det blir håndstående etterhvert også!

T-skjorte fra Reebok / tights fra Adidas (sponsede lenker) 

Nå skal jeg komme meg ut på den siste løpeturen før lørdagens halvmaraton, så vet jeg at Game of Thrones venter på meg når jeg kommer inn. Det må sies å være en klassemandag det, og jeg håper alle dere der ute har hatt det samme ♥

1 kommentar
    1. Hvordan har du energi og ikke minst motivasjon/lyst til å trene så mye? Du må være maskin, jo. Flink !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg