Årets lengste & lørdagsgodt

Det er lørdag og helgefølelsen er virkelig på plass. Litt tidligere i dag løp jeg 15 kilometer, årets lengste løp! Når jeg tenker meg om er det faktisk to år siden jeg løp så langt, fordi jeg sluttet å løpe da jeg ble gravid på grunn av alle plagene. Uansett, selv om det er to år siden sist jeg løp så langt gikk det kjempefint i dag! Det måtte det nesten gjøre også, med tanke på at det bare er ei uke til halvmaratonet. Neste lørdag er det Trondheim Maraton, og det kommer til å bli litt av en utfordring. Men den tar jeg på strak arm, seks kilometer lenger enn i dag skal jeg klare. Kanskje ikke i supertempo, men jeg skal uansett gjennomføre så godt jeg kan. Etter dagens tur løp jeg innom butikken på vei hjem, og kjøpte en stor boks nøtter som lørdagskos. Jeg skulle egentlig spare den til i kveld, men alt jeg eier av viljestyrke går rett ut ruta når det er yoghurtnøtter i huset. Menmen, det er jo tross alt lørdag så det går helt fint. Så nå blir det nøtte- og familiekos resten av dagen, og det må jeg si er 100% velfortjent ♥

Håper dere også har kjøpt inn lørdagskosen og kanskje har småstartet på den allerede, litt ekstra kos i helgene har de fleste av oss godt av ♥

3 kommentarer
    1. Velfortjent med nøtter da ja, bra jobba 🙂
      Kanskje du kunne laget et innlegg om dine forbredelser til halvmaraton i Trondheim. Både trening og hvordan du spiser dagen før og selve dagen. Og litt generelt om hva du gjør før, tenker om løpet osv.. masse lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg