Best med ball

Endelig onsdag, en av favoritt-dagene mine i uka! Det er fordi jeg har to gruppetimer på 3T-Ranheim som er så utrolig morsomme, først har jeg Intervallspinn etterfulgt av Bootybuilder. Som dere kanskje skjønner av navnene får beina gjennomgå en del på disse timene, så de har fått pause resten av dagen. Likevel ville jeg trene litt overkropp, og lekte meg litt med slamballs i dag. Vil du ha en ekstra utfordring kan du prøve å ta øvelsen med medisinballer, det er enda tyngre. Det var mer enn tungt nok for meg i dag, og jeg garanterer at dette er en morsom utfordring. Start med fire baller som du plasserer bein og hender på, kroppen skal være strak. Så er det bare å kjøre så mange runder av disse fem øvelse du orker, etter 4 var overkroppen min helt ferdig i dag!

10 x pushups

10 x planke med skulderklapp hver side

10 x mountain climbers hver side

5 x pushups med klapp

5 x diagonalstrekk hver side

Dette var en supermorsom liten økt, og den utfordrer meg på mange måter. Så gøy og så tungt! På øvelsen planke med skulderklapp skal du bare stå i planken, og klappe på annenhver skulder. Det er tyngre enn det kanskje ser ut til, fordi du må flytte hele vekten over på en hånd. Prøv selv og kjenn hvordan det tar i magen!

Tights (-40%) fra Craft / singlett og sko (-35%) fra Reebok (sponsede lenker)

Jeg er alltid like glad etter trening, og nå skal jeg bare få i meg litt mat og kaffe så jeg blir klar til å kjøre på igjen. Onsdager altså, ikke rart det er favoritten! Håper dere og har en helt strålende lillelørdag ♥

3 kommentarer
    1. Hei, jeg vil bare si at du er en stor inspirasjon <3
      Da jeg googlet PCOS og kom inn på din blogg ble jeg lettet. Jeg fikk selv vite diagnosen i høst pg ble veldig lei meg.. på grensen til deprimert.. Allermest tenkte jeg på det med barn.
      Men å oppdage deg.. ga meg håp!
      Du har en utrolig trent, bra kropp, du ser veldig kvinnelig og vakker ut.. og du har barn.. Jeg må bare si at jeg ble utrolig lettet. Jeg kunne aldri ha gjettet at du hadde PCOS. Takk for at du skrev om det <3

    2. Heei! Digger bloggen din, du inspirer utrolig mye!!
      Men jeg har bare et spørsmål jeg vil spørre deg. Du jobber jo på treningssenter også ser jeg at du ofte trener i singlet. Der hvor jeg trener har vi ikke lov å trene med singlet, begrunnelsen er kroppspress.. Lurer bare på hva du synes om dette? Jeg selv synes det er ganske tåpelig, og forstår ikke hvordan eg singlet kan skape så mye mer kropsspress enn en t skjorte.. Savner å trene i singlet haha

    3. For en forskjell på kroppen din her og på gamle bilder! Man ser godt at du har jobbet. Kjempebra altså.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg