To rumpefavoritter

Det er ikke alltid jeg har like god tid til trening, og da handler det om å fine effektive og gode løsninger. Jeg var jo så heldig at jeg fikk være med på å velge ut deler av utstyret til 3T-Ranheim, og da var det to ting som var høyt oppe på lista mi; Bootybuilder og stairmaster. Bootybuilderen er helt fantastisk og må nesten være alle damers drøm. Plutselig blir hipthrust en lek uten masse rigging og styr. Så hvis jeg har det travelt og skal få inn ei rumpeøkt kan jeg gjerne kjøre tunge repetisjoner på Bootybuilderen, før jeg kjører 10 runder med prowler etterfulgt av høyrep frogpumps på Bootybuilderen. Legg til 15 minutter med stairmaster på slutten, så sitter jeg igjen med 30 minutter trening av rumpa som inneholder både styrke og kondisjon. At jeg i tillegg synes denne økta er kjempemorsom er absolutt ikke noe minus, så det er gøy å gjennomføre selv om det brenner.  

Tights, topp og sko er alt fra Reebok som har kommet med så mye fint denne sesongen! (sponset lenke)

Vi har alle dager hvor tiden ikke strekker helt til, da gjelder det å finne effektive løsninger som dette. Tenk gjerne ut et par 30-minutters økter på forhånd og sørg for at du faktisk liker å gjennomføre øktene, så blir trening lettere å klemme inn på hektiske dager. Jeg ønsker dere alle en sporty dag ♥

2 kommentarer
    1. Heia
      På det nederste bilde ser det ut til at du går på en trappemaskin, hvor er den fra? Jeg digger den på treningssenteret og mener denne er undervurdert! ønsker meg en sånn selv, vet du hvor disse kan skaffes?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg