Bonus beinøkt

Det er søndag, jeg har fulgt treningsplanen min denne uken og hadde egentlig treningsfri i dag. Jeg har kun trent styrke overkropp denne uken foruten gruppetimer, fordi jeg har spart beina til løping. Men i kveld klarte jeg ikke å la være, så det ble ei aldri så lita beinøkt nede i kjelleren likevel! Jeg brukte bare en halv time, men likevel fikk jeg trent beina godt. Så lenge man er effektiv får man til utrolig mye på kort tid! Økta mi så slik ut:

Frontbøy 3 x 10

Bulgarske utfall 3 x 12

Strake markløft 3 x 8

Glutebridge 3 x 15

Hoppende bulgarske utfall 3 x 10 

Den siste øvelsen er egentlig helt pyton, men likevel helt super å avslutte en beindag med. Det brenner godt når det står på, men føles helt supert etterpå. Jeg kjører den uten vekt, rett og slett fordi jeg ikke klarer med vekter! Jeg har lagt ut en video av øvelsen på instagram, som dere kan se her

Tights fra Craft (-40%) og singlett fra Reebok (sponsede lenker)

Nå skal jeg komme meg i dusjen og rett i seng etterpå, legger meg på lading til ei ny uke ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg