Bootcamp endorfiner

Åh, dere nå er jeg så glad! Det er det trening gjør med meg, det får meg i så utrolig godt humør. I dag hadde vi over 50 deltagere med på en svett bootcamp på fotballbanen utenfor 3T-Ranheim, og det var så gøy! Vi kjørte alt med bare kroppsvekt, så denne økta kan dere prøve dere på hjemme også. Vi kjørte alle øvelsene uten pause, totalt tar en runde 12 minutter. Vi tok to minutter pause mellom hver runde, før vi kjørte på igjen. Vi tok totalt tre runder, altså blir det 36 minutter effektiv jobbing. Hver runde ble gradvis tøffere, eksempelvis kjørte vi først vanlige knebøy, så knebøy med maks tempo og hoppende knebøy på siste runde. Vanlige pushups første runde, spider-pushups på andre og pushups med skulderklapp på siste. Sånn økte tyngden på hver øvelse, men hvis jeg skal forklare hver blir dette blogginnlegget lengre enn langt. Så bruk fantasien og test ut økta, den er kanonbra!

Knebøy 1 min

Pushups 30 sek

Moutanin climbers 30 sek

Gående utfall 1 min

Glutebridge 30 sek

Spensthopp fremover 30 sek

Jackknives 1 min

Triceps pushups 30 sek

Rygghev 30 sek

Burpees 1 min

Båten 30 sek

Frosken 30 sek

Sideplanke 1 min

Decksquats  30 sek

Side-knebøy 30 sek

Sprint 1 min

Planke 30 sek

Bearsquats 30 sek

Tights og t-skjorte er begge fra Reebok (sponsede lenker)

Nå er denne jenta lykkelig og glad, etter en fantastisk treningsøkt! Test den og bli like glad alle spreke lesere ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg